Toon posts:

Cod4 bij opstarten zwart scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eej tweakers,

Ik heb de demo van call of duty 4 modern warcraft gedownload. Allemaal geen probleem ging lekker snel. Ook het installeren was allemaal geen probleem. Maar nu elke keer als ik hem wil opstarten krijg ik direct een zwart scherm. :(
Dit probleem had ik eerst ook met bioshock maar na het herinstalleren van DirectX werkte deze weer.
Nu heb ik weer DirectX opnieuw geïnstalleerd maar deze keer geen succes.
Ook zal het niet aan de specs van het systeem liggen:

Asus Geforce 8800GTS/320
2gig aan Kingston HyperX ram geheugen
AMD 2x3800+

En alles draait op windows vista ultimate
En de nieuwste nvidia driver staat erop namelijk: 163.69

Ik heb nog niemand verder met dit probleem gezien op andere forums.
Hebben jullie misschien een idee?

Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 13:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

• Gniels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 09:01
Zit je ram geheugen niet vol als je het spel probeerd op te starten? Probeer alle andere programma's die je niet nodig hebt voor het functioneren van je systeem af te sluiten, en het spel daarna nog eens op te starten.
Misschien is het ook wel een probleem met administrator rechten. Probeer het spel eens te draaien via "Run as administrator."

Als dit niet werkt, ga je toch gewoon weer Warcraft spelen? :+

PHILIPS Motional Feedback 544

Verwijderd

Topicstarter
Het "Run as administrator." had ook al geen nut... ook heb ik geprobeerd de compatibiliteit op xp met service pack 2 te zetten. En nog steeds een zwart scherm.
Het geheugen gaat ook niet naar vol (het gaat maar tot 47% terwijl hij normaal ongeveer 40% is)

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:46
Indien je X-Fire hebt, even uitschakelen en dan nog een keer proberen, ik had namelijk ook problemen om hem draaiende te houden met X-fire aan :)

Ook kun je eventueel een beetje met de grafische instelling spelen, AA \ AF \ etc

Verwijderd

Topicstarter
Yep zonder X-fire ook geprobeerd.. en met de grafische instellingen spelen gaat niet omdat het spel niet opstart :P

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:51:
en met de grafische instellingen spelen gaat niet omdat het spel niet opstart :P
Ik bedoelde eigenlijk "in" Windows zelf met de instellingen van de Geforce driver.
Kun je andere games wel normaal starten \ spelen?

Verwijderd

Topicstarter
Jah andere games gaan prima, ik zal even lekker in windows gaan klungelen
alvast bedankt voor je reactie

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost, nadat ik de windows resolutie had aangepast deed hij het wel.
Even ingame de resolutie hoger gezet en nu draait hij als een zonnetje :)

slotje is welkom

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:02

charlie7

pr0

Eej tweakers,

Ik heb de demo van call of duty 4 modern warcraft gedownload.
Modern Warcraft, dit maakt mn dag weer goed ^^

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

Pagina: 1