Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ASP.NET] Heel specifiek probleem met IE7 op Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel specifiek windows vista icm met IE 7 probleem, welke ik niet kan verklaren. Hier een de beschrijving wat er gebeurd:

We hebben een intranet website gemaakt, welke al ruime tijd probleemloos draait, in verschillende browsers en operating systems. Echter ben ik zelf recentelijk als eerste overgestapt naar Windows Vista (x64) en merkte het volgende probleem op:

Zodra ik op een pagina in onze site zit, en ik doe een eerste postback, dan is er geen enkel probleem, de pagina laad gewoon normaal en toont deze weer aan mij. Echter als ik een tweede postback doe (identiek, zelfde knop, zelfde actie, alleen voor de 2e maal) dan blijft IE7 oneindig lang proberen de pagina te openen :? Zodra ik vervolgens de terug knop in de browser gebruik en in feite dus weer een 1e postback doe, gaat het weer prima. (alleen de eerste keer) 8)7

En om het probleem lastiger te maken:
  • Met firefox werkt het prima
  • Op XP met IE7 werkt het prima
  • Op een andere machine met Vista en IE7 treed hetzelfde probleem op
  • Zodra ik de website vanuit mijn onwikkel machine draai, localhost asp.net development server, dan gaat het ook prima :?
  • Zonder physing filters en zonder protected mode werkt het ook niet....
  • Beide de ontwikkelsite en de intranet site draaien op dezelfde beveiligings instellingen
  • IE gestart in administrator mode (mijn user account is ook admin) werkt ook niet
Iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen? Kan dit een viewstate probleem zijn? Iemand enige tips om dit probleem te identificeren d.m.v. debuggen?

• foliant
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Misschien kun je een kijken wat er werkelijk ontvangen en verstuurd wordt.
B.v. m.b.v. http://www.parosproxy.org/index.shtml