Plattegrond en indeling

Pagina: 1
Acties:

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Hallo,

Voor het werk is mij gevraagd een plattegrond te maken van onze afdeling, deze ziet er netjes uit alleen wil ik zelf NET iets verder gaan.

Wij krijgen altijd een dag of 3 van te horen te horen wat er binnen gaat komen, met deze informatie wil ik wat gaan doen.

Wij hebben bijvoorbeeld een wand met versterkers (6 meter breed, 3 planken hoog) en direct daarnaast een wand met 2.1 systemen (4 meter breed, 2 planken hoog).

Nu wil ik die informatie gaan verwerken in een excel bestand (of iets anders) zodat ik met 1 druk op de knop een compleet overzicht kan maken wat waar moet, Denk hier bij aan merk opbouw en prijs opbouw.

Ik wil dit eigelijk niet met de hand elke dag gaan doen, ik zou dus het liefst een aantal rijen willen selecteren in excel.

Ik moet natuurlijk ook met de hand kunnen aangeven of iets er wel of niet in kan.

Iemand een idee? mijn excel is redelijk...!!

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:40
Leg dat eens wat duidelijker uit wat je nou wilt. Je werkt in een winkel ofzo?

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-07 22:13
Ik heb het vermoeden dat jij gewoon een plattegrondje wilt maken in Visio. Niet dan?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

en dan zijn er nog twee post verwijderd die alleen riepen dat ze de TS niet snapten. Dat punt is nu wel duidelijk, dus laat het topic lekker afzakken of wacht tot de TS wat inhoudelijk kan bijdragen :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland