Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lastige keuze m.b.t. nieuwe carkit/nieuwe mobiel

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
delete

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 22:05 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:58:
Ik wil perse een vaste carkit en geen bluetooth zooi inbouwen op een later moment (dus dat is geen optie).
Kan je even aangeven waarom je geen bluetooth 'zooi' wilt?
Ik had vroeger ook een bekabelde carkit. Ik moest steeds een andere carkit schaffen, omdat ik elk jaar een nieuw mobiel kocht. Toen maar de SonyEricsson HCB-700 bluetooth carkit aangeschaft en ben daar zeer tevreden over.
Zodra je je contact aanzet maakt de carkit verbinding met je telefoon. Contact uit = verbinding verbroken (tenzij je nog bezig bent met een gesprek).
Je telefoon hoef je niet uit je zak/tas te halen. Je kan je bellerlijst gewoon openen via het schermpje van de carkit (mits je telefoon het BT phonebook profiel ondersteunt).
Het enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is dat je wel een goede plek voor het schermpje moet hebben.

Verwijderd

Topicstarter
je batterij wordt niet opgeladen, je batterij gaat extra snel leeg, de verbinding is niet altijd even best, je telefoon slingert door je auto heen.

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 10:59
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:33:
je batterij wordt niet opgeladen, je batterij gaat extra snel leeg, de verbinding is niet altijd even best, je telefoon slingert door je auto heen.
Batterij laden kan je altijd met een auto lader.
En het los slingeren, tjah kan je ook een autohouder voor kopen.

Voordeel van een BT carkit is dat voor je toekomstige telefoons geen aparte CK meer nodig gebt.
Je hoeft ook in principe je telefoon niet uit je broekzak te hallen aangezien de meeste CK al met lcd displays komen om de telefoonnr te zien die jou belt.

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:33:
Je batterij gaat wel minder snel kapot, doordat hij niet steeds opgeladen wordt.
Slechte verbinding? Nooit meegemaakt.
Telefoon kan je gewoon in je broekzak houden, koop desnoods een houder.

Verwijderd

Topicstarter
delete

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 22:05 ]

• PortoNL
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:54:
maar je batterij gaat wel sneller leeg omdat de bluetooth aanstaat. Oke een beetje goede bluetooth CK en je hebt dus een goede verbinding. De telefoon stop je evt. in een houder. Dus advies is als ik het goed begrijp om er maar direct een goede Bluetooth Carkit in te laten zetten :S in plaats van een gewone. Dan moet ik me daar maar eens in gaan verdiepen, want dan wil ik er wel een dure in die ook ongeveer 500 euro kost, anders is de deal niet interessant meer voor mij (zou een gratis CK krijgen t.w.v. 500 euro en de meeste BT CK's zijn niet duurder dan 150). Iemand nog een goede tip?

Bedenk ik me een ander nadeel, ik kan waarschijnlijk niet tegelijk mijn mobiel met mijn tomtom pairen en met de carkit via BT? Waarschijnlijk maar 1 apparaat tegelijk, klopt dat?
Opties die ik zou kiezen zouden zijn:
Parrot CK3200
Parrot MK6100

Ik zou een houder erbij nemen maar dat is mijn persoonlijke keus

• PortoNL
maar je batterij gaat wel sneller leeg omdat de bluetooth aanstaat. Oke een beetje goede bluetooth CK en je hebt dus een goede verbinding. De telefoon stop je evt. in een houder. Dus advies is als ik het goed begrijp om er maar direct een goede Bluetooth Carkit in te laten zetten :S in plaats van een gewone. Dan moet ik me daar maar eens in gaan verdiepen, want dan wil ik er wel een dure in die ook ongeveer 500 euro kost, anders is de deal niet interessant meer voor mij (zou een gratis CK krijgen t.w.v. 500 euro en de meeste BT CK's zijn niet duurder dan 150). Iemand nog een goede tip?

Bedenk ik me een ander nadeel, ik kan waarschijnlijk niet tegelijk mijn mobiel met mijn tomtom pairen en met de carkit via BT? Waarschijnlijk maar 1 apparaat tegelijk, klopt dat?
Welke TomTom als ik mag vragen..sommige hebbeen een BT carkit ingebouwt

• Isegrimm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 15:02

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Ik heb zelf een QTek 9100 met TomTom erop en een losse BT GPS-muis. Onderweg kan ik tegelijkertijd TomTom gebruiken en via m'n BT headset een gesprek voeren. Ik denk dat de meeste toestellen dit tegenwoordig wel aankunnen.

Aldus sprak ik.

Verwijderd

Topicstarter
delete

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 22:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb de dealer gebeld en de CK3200 besteld :)
Pagina: 1