delete
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 22:05 ]
Kan je even aangeven waarom je geen bluetooth 'zooi' wilt?Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:58:
Ik wil perse een vaste carkit en geen bluetooth zooi inbouwen op een later moment (dus dat is geen optie).
Batterij laden kan je altijd met een auto lader.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:33:
je batterij wordt niet opgeladen, je batterij gaat extra snel leeg, de verbinding is niet altijd even best, je telefoon slingert door je auto heen.
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Je batterij gaat wel minder snel kapot, doordat hij niet steeds opgeladen wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:33:
je batterij wordt niet opgeladen, je batterij gaat extra snel leeg, de verbinding is niet altijd even best, je telefoon slingert door je auto heen.
Opties die ik zou kiezen zouden zijn:Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:54:
maar je batterij gaat wel sneller leeg omdat de bluetooth aanstaat. Oke een beetje goede bluetooth CK en je hebt dus een goede verbinding. De telefoon stop je evt. in een houder. Dus advies is als ik het goed begrijp om er maar direct een goede Bluetooth Carkit in te laten zettenin plaats van een gewone. Dan moet ik me daar maar eens in gaan verdiepen, want dan wil ik er wel een dure in die ook ongeveer 500 euro kost, anders is de deal niet interessant meer voor mij (zou een gratis CK krijgen t.w.v. 500 euro en de meeste BT CK's zijn niet duurder dan 150). Iemand nog een goede tip?
Bedenk ik me een ander nadeel, ik kan waarschijnlijk niet tegelijk mijn mobiel met mijn tomtom pairen en met de carkit via BT? Waarschijnlijk maar 1 apparaat tegelijk, klopt dat?
Welke TomTom als ik mag vragen..sommige hebbeen een BT carkit ingebouwtVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:54:
maar je batterij gaat wel sneller leeg omdat de bluetooth aanstaat. Oke een beetje goede bluetooth CK en je hebt dus een goede verbinding. De telefoon stop je evt. in een houder. Dus advies is als ik het goed begrijp om er maar direct een goede Bluetooth Carkit in te laten zettenin plaats van een gewone. Dan moet ik me daar maar eens in gaan verdiepen, want dan wil ik er wel een dure in die ook ongeveer 500 euro kost, anders is de deal niet interessant meer voor mij (zou een gratis CK krijgen t.w.v. 500 euro en de meeste BT CK's zijn niet duurder dan 150). Iemand nog een goede tip?
Bedenk ik me een ander nadeel, ik kan waarschijnlijk niet tegelijk mijn mobiel met mijn tomtom pairen en met de carkit via BT? Waarschijnlijk maar 1 apparaat tegelijk, klopt dat?
Ik heb zelf een QTek 9100 met TomTom erop en een losse BT GPS-muis. Onderweg kan ik tegelijkertijd TomTom gebruiken en via m'n BT headset een gesprek voeren. Ik denk dat de meeste toestellen dit tegenwoordig wel aankunnen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:54:
Aldus sprak ik.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq