USB schiettuig: welke zijn aan te raden?

Pagina: 1
Acties:
  • 991 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb de volgende drie gevonden op internet:Die eerste lijkt wat te slap te schieten, die tweede daar heb ik niks over kunnen vinden en die laatste schiet wel lekker hard, maar lijkt overal een beetje uitverkocht te zijn.

Wat zijn jullie ervaringen met dit soort 'toys'? Kwaliteit? Programmeerbaarheid?

Ik moet zeggen dat we toch wel weer een mooie nieuwe competitie zagen ontstaan naast tafelvoetbal hier op kantoor :+

iOS developer

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Lol!.. ik wist niet eens dat dit bestond! :D Dit is echt super stoer voor op een lan party!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-02 02:02
Die 2e lijkt me ook niet echt alles als ik dat zo zie. Ze hebben het ook over 10 feet, dat is al een stuk minder dan de 6 meter van die onderste. :)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Sallandautomatisering heeft in ieder geval het kanon voor de genen die niet in het buitenland willen bestellen (zag het toevallig op de site staan, zullen vast wel meer winkels zijn die het hebben)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• BikkelZ
Dat kanon leek me juist de minste van de drie. Eigenlijk weet ik gewoon al bijna zeker dat ik die USB Rocket Launcher wil :9

iOS developer

• BikkelZ

iOS developer

• Boschjesman
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik wil mij deze gaan bestellen (3 euro verzendkosten :?) en hier een laserpointer en webcam aan maken in combinatie met een auto-aim-functie.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:20
Boschjesman schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 01:35:
Ik wil mij deze gaan bestellen (3 euro verzendkosten :?) en hier een laserpointer en webcam aan maken in combinatie met een auto-aim-functie.
die drie euro verzendkosten kloppen wel.
Das brando een winkel(tje) in honkong ofzo. Meerdere malen dingen van besteld en altijd perfect verzorgt.

Problemen met een artikel gehad, was iets afgebroken. Mailtje naar ze gestuurd in het engels. 1000 excuses en een vervanger was reeds onderweg (3dagen later in huis) en geen vragen gesteld gekregen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• BikkelZ
Boschjesman schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 01:35:
We hebben er net vijf besteld, maar nog niks binnen gekregen. Ongeveer drie dagen geleden pas ook. Die shipping fees gaan helemaal nergens over, drie dollar!! :+

Ik was van plan minstens twee webcams neer te zetten en te kijken of we dan door wat coordinaten op te nemen en met software de diepte ook in kunnen schatten. Maar je kunt natuurlijk ook een laser afstandmetertje en een webcam op je missile launcher zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door BikkelZ op 18-10-2007 08:52 ]

iOS developer

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Leuker voor op kantoor zijn die kleine radiografische tankjes waarmee je met IR-licht elkaar 'kapot' kunt schieten. Als je wordt geraakt kan je niet meer rijden tot je hem reset.

• BikkelZ
Ik zag op Thinkgeek nog een tank die 25 meter ver schiet met pellets. Lijkt me een mooi tactisch steekspel tussen een tank en vernuftig geprogrammeerde automatische rocket launchers :P

iOS developer

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Op samenkopen.net kun je nu een USB missle launcher met al ingebouwde laser krijgen. Komt van ThinkGeek

Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/rocket_launcher_v2.jpg

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

die onderste is wel vet, maar hoe goed werkt al dat spul eigenlijk met linux?

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

haha, deze dingen zijn echt zeer vet :D

• BikkelZ
frickY schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:31:
Op samenkopen.net kun je nu een USB missle launcher met al ingebouwde laser krijgen. Komt van ThinkGeek

[afbeelding]
Het bereik van de rocket launcher is wel twee keer zo groot.

iOS developer

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:37
Falcon schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:46:
Lol!.. ik wist niet eens dat dit bestond! :D Dit is echt super stoer voor op een lan party!
Onder welke steen heb jij gelegen :'( ?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

frickY schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:31:

[afbeelding]
die gewone gat maar een metertje of 2 3
ook gehad, ff mee gelachen en kado gegeven :')
kon 'm via m'n bijbaantje bij netwerk vsp krijgen :P

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

Pagina: 1