Film volledig afspelen op 2e scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• n0zem
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-10-2025
Ik heb deze vraag al gesteld in het grote nvidia nieuws en discussie topic, maar daar werd er nagenoeg geen aandacht aan geschonken i.v.m. de komst van de nieuwe geforce kaarten.

Mijn probleem is het volgende:

Ik heb mezelf een nieuwe computer aangeschaft en heb het volgende aangesloten/geïnstalleerd:

Geforce 8800GTS met driver nForce 163,71 WHQL
TFT monitor via HDMI
TV via S-Video

Met het klassieke menu kon ik voorheen de video-overlay-instellingen zo aanpassen dat videos op mijn TFT in een klein schermpje afspeelden en de desktop behouden bleef, terwijl de video op mijn TV dan als volledig scherm werd geprojecteerd.

Echter krijg ik het nu met geen mogelijkheid voor elkaar om deze opstelling voor elkaar te krijgen met de bovengenoemde driver, waarbij ik geen toegang meer heb tot het klassieke menu van nVidia.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn videos weer op volledig scherm op mijn TV kan krijgen met behulp van de nieuwe nForce drivers?

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-07 13:16
Ik heb geen 8800, maar wel een 7600go in mn laptop zitten met de 163.16 drivers van laptopvideo2go met ook het nieuwe configuratiescherm. En zodra ik mn tv-out ingeschakeld heb, krijg ik er in het configuratiescherm van nvidia ook een optie bij om video op het 2e scherm fullscreen af te spelen. Misschien dat je daar nog eens naar zou kunnen kijken

Verwijderd

Draai je Vista?
Want daarin kan het helaas niet meer.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Bij mijn laptop (Dell Latitude D820 met Nvidia Quaddro-kaart) wordt standaard een filmpje op mijn primaire scherm in een window afgespeeld en in mijn tweede TFT scherm full screen. Ik heb hier echter niets voor hoeven instellen. (WinXP)

• n0zem
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-10-2025
Ik draai op XP.

Ik heb wel gewoon beeld op mijn TV (desktopbeeld), dus hij herkent hem wel, maar zowel in Kloonmodus als in DualView modus krijg ik niet de optie om op volledig scherm over te schakelen...

Vreemd dus.

Wel beeld, maar geen volledig beeld modus optie.

Misschien moet ik maar eens oude drivers installeren (uit de 90-serie), misschien dat dat helpt.
Alhoewel het met de nieuwe drivers natuurlijk ook gewoon goed zou moeten gaan...