Ik wil de iTunes Music Library.xml aanpassen omdat ik een zooi films ed naar een andere locatie hebt verplaats en niet de playcount en dat soort zaken wil kwijt raken. Nou kon je dat voorheen voor zover ik weet gewoon doen door de Location string aan te passen.
Bv:
<key>Location</key><string>file://localhost/Users/lowfi/Movies/1408.m4v</string>
naar
<key>Location</key><string>file://Volumes/External/Movies/1408.m4v</string>
Dit lijkt niet meer te werken omdat elke keer als ik iTunes opstart de film nog steeds niet gevonden kan worden en de oude string waarde er dus weer staat. Als ik dan iTunes weer afsluit en weer in die xml file kijk dan staat de oude waarde er idd weer
Hoe is dit op te lossen. Ik kan me herinneren dat ik dit ook zo heb gedaan in oude versies van iTunes.
Bv:
<key>Location</key><string>file://localhost/Users/lowfi/Movies/1408.m4v</string>
naar
<key>Location</key><string>file://Volumes/External/Movies/1408.m4v</string>
Dit lijkt niet meer te werken omdat elke keer als ik iTunes opstart de film nog steeds niet gevonden kan worden en de oude string waarde er dus weer staat. Als ik dan iTunes weer afsluit en weer in die xml file kijk dan staat de oude waarde er idd weer