Ik zit met het volgende probleem ik heb op de pc's en laptops hier op school (150 laptops & 300 pc's) Internet Explorer 7 geïnstalleerd. Maar nu komt ie per gebruiker met het scherm instellingen aanpassen. Kan dit via een policy goedgezet worden? zo ja waar vind ik die, heb me helemaal de
*%$ zitten zoeken bij het group policy gebeuren
In de KB van Microsoft kan ik hier ook niets over vinden en ik heb hier een pagina of 40 met IE7 gerelateerde problemen bekeken zonder dat mijn probleem voor kwam
Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat ik het profiel vernieuw met de IE7 instellingen er in. maar het probleem is dan weer dat nog niet op alle pc's IE7 staat. en ik ben dus bang dat er dan weer problemen zijn met IE6.
*%$ zitten zoeken bij het group policy gebeuren
In de KB van Microsoft kan ik hier ook niets over vinden en ik heb hier een pagina of 40 met IE7 gerelateerde problemen bekeken zonder dat mijn probleem voor kwam
Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat ik het profiel vernieuw met de IE7 instellingen er in. maar het probleem is dan weer dat nog niet op alle pc's IE7 staat. en ik ben dus bang dat er dan weer problemen zijn met IE6.
Time is an illusion, Lunchtime doubly so