Hey,
Net vista gesintalleerd en alle drivers zijn up to date.
Laatste stabiele driver van nvidia geprobeerd en de laatste beta beiden zelfde effect.
verdere software/drivers:
Windows Vista Ultimate, gestript: geen themas, geen sidebar, geen help, geen firewall, en nog enkele andere overbodige services disabled.
Nvidia Forceware 163.75 (beta) en 163.69(stable)
Nvidia nForce 16X AMD: 15.01
Nvidia Raid: 5.10.2600.0992 (4x sata300 on RAID0)
Creative xFi drivers: 6.0.1.1302
PowerDesk SE: 11.8.501.2
Matrox TripleHead2Go Surround Gaming Utitlity: 2.02
verder helemaal geen software geinstalleerd.
Windows is geactiveerd via internet, maar dit zou niets moeten uit maken.
Ik heb de drivers geintregeerd in de windows installatie cd en enkele rommel er uit gelaten, zodat de windows installatie vlotter ging en ik na installeren niet zo veel werk meer had.
Wel heb ik na de eerste keer gamen alle drivers geherinstalleerd en opnieuw gedownload, dit maakte niets uit.
In bijv unreal Tournament 2004 is de FPS van gemiddeld 400 naar 50 gegaan!
Ook zitten er veel artifacts in de game. (als of de kaart extreem is overgeclockt)
Game draaid zowel in WinXP als in vista zelfde settings: alles max en aan, en op 3840*1024@32
iemand iedeeen?
er mag best iets verschl zijn tussen vista en xp maar als unreal tournament 2004 al niet goed draaid dan beloofd de rest ook niet veel goed denk ik zo
vista jusit geinstalleerd voor directX10, het gamen dus.
Het gaat om een retail versie van winVista Ultimate in het NL.
Net vista gesintalleerd en alle drivers zijn up to date.
Laatste stabiele driver van nvidia geprobeerd en de laatste beta beiden zelfde effect.
verdere software/drivers:
Windows Vista Ultimate, gestript: geen themas, geen sidebar, geen help, geen firewall, en nog enkele andere overbodige services disabled.
Nvidia Forceware 163.75 (beta) en 163.69(stable)
Nvidia nForce 16X AMD: 15.01
Nvidia Raid: 5.10.2600.0992 (4x sata300 on RAID0)
Creative xFi drivers: 6.0.1.1302
PowerDesk SE: 11.8.501.2
Matrox TripleHead2Go Surround Gaming Utitlity: 2.02
verder helemaal geen software geinstalleerd.
Windows is geactiveerd via internet, maar dit zou niets moeten uit maken.
Ik heb de drivers geintregeerd in de windows installatie cd en enkele rommel er uit gelaten, zodat de windows installatie vlotter ging en ik na installeren niet zo veel werk meer had.
Wel heb ik na de eerste keer gamen alle drivers geherinstalleerd en opnieuw gedownload, dit maakte niets uit.
In bijv unreal Tournament 2004 is de FPS van gemiddeld 400 naar 50 gegaan!
Ook zitten er veel artifacts in de game. (als of de kaart extreem is overgeclockt)
Game draaid zowel in WinXP als in vista zelfde settings: alles max en aan, en op 3840*1024@32
iemand iedeeen?
er mag best iets verschl zijn tussen vista en xp maar als unreal tournament 2004 al niet goed draaid dan beloofd de rest ook niet veel goed denk ik zo
vista jusit geinstalleerd voor directX10, het gamen dus.
Het gaat om een retail versie van winVista Ultimate in het NL.
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys