Bij het spelen van games blijft me computer telkens hangen, het beeld staat dan 30 seconden stil en vaak loopt het geluid erbij als het gebeurt.
Bij somige spellen gebeurt het vaker als bij andere, bij counterstrike en quake wars gebeurt het tot dus ver helemaal niet, bij call of duty 2 en team fortress 2 gebeurt het ongeveer om de 5-10 minuten, bij quake 3 gebeurt het ongeveer 1 keer per uur.
Specs:
Geforge 7950 GT van BFG
Asus m2n-e (am2 socket)
AMD 4200+
Maxtor 6V200E0
X-FI Extreeme audio
Het volgende heb ik al geprobeerd:
Volledige herinstallatie van me systeem
HD getest met een of andere tool van seagate
RAM test met een tool van microsoft
Geluidskaart uitgezet
System logs gechecked vlak na een vastloper, niks gevonden
Nieuwe drivers geinstalleerd voor: Chipset
Bios geupdate
Wat ik nog niet heb kunnen testen in me grafische kaart omdat ik daar nog geen test programma voor heb gevonden. Had ook ergens gelezen dan het kan liggen aan het DAM maar daar heb ik ook nog geen test programma voor kunnen vinden.
Als iemand suggesties heeft over waar het probleem mogelijk kan zitten of mij kan verwijzen naar diagnostic programmas zou dat heel mooi zijn.
Bij somige spellen gebeurt het vaker als bij andere, bij counterstrike en quake wars gebeurt het tot dus ver helemaal niet, bij call of duty 2 en team fortress 2 gebeurt het ongeveer om de 5-10 minuten, bij quake 3 gebeurt het ongeveer 1 keer per uur.
Specs:
Geforge 7950 GT van BFG
Asus m2n-e (am2 socket)
AMD 4200+
Maxtor 6V200E0
X-FI Extreeme audio
Het volgende heb ik al geprobeerd:
Volledige herinstallatie van me systeem
HD getest met een of andere tool van seagate
RAM test met een tool van microsoft
Geluidskaart uitgezet
System logs gechecked vlak na een vastloper, niks gevonden
Nieuwe drivers geinstalleerd voor: Chipset
Bios geupdate
Wat ik nog niet heb kunnen testen in me grafische kaart omdat ik daar nog geen test programma voor heb gevonden. Had ook ergens gelezen dan het kan liggen aan het DAM maar daar heb ik ook nog geen test programma voor kunnen vinden.
Als iemand suggesties heeft over waar het probleem mogelijk kan zitten of mij kan verwijzen naar diagnostic programmas zou dat heel mooi zijn.