Toon posts:

Nieuwe game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ga volgende maand een nieuw PC kopen, ik zat zelf te denken aan de volgende configuratie:
Processor: Intel Core 2 Duo,Boxed, E6850, Socket 775
Moederbord: Asus Moederbord Maximus Formula SE / special edition
Geheugen: Kingston KHX6400D2ULK2/2G 2048 MB cas3
Behuizing: Thermaltake VD4000BWS, Kandalf LCS + Window, Zwart (waterkoeling)
Videokaart: GigaByte VGA GeForce 8800 GTX 768 MB, PCI-e 16x
Koeler VGA: Zalman ZM-GWB8800 Ultra, GTX (waterkoeling)
Harde schijf: Hitachi Deskstar T7K500 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 2x
Voeding: Zalman ZM600-HP, 600 Watt,
Monitor: Samsung TFT 226BW 22 Inch, 2 Ms,
Toetsenbord: Logitech G15 Gaming Keyboard, Zwart
Muis: Logitech MX Revolution

Heeft er iemand nog tips of aanvullingen?
Kun je beter voor sneller geheugen gaan of met een lagere cas?
Ik zie de reactie graag tegemoet.

Groeten

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:25
Dit soort topics mogen niet meer, zie de policy. Je zal dus zo wel een slotje krijgen.

Ben niet zo bezig met desktops maar wil je toch ff 1 tip geven: Haal een Quadcore. Gezien je Systeem en de prijzen van die dingen moet je die niet links laten. Verder moet je een kit geheugen kopen van 2 latjes zodat je ze in dualchannel kan draaien. Een optie is om met snel geheugen (DDR800) en een goede koeler die Quadcore nog verder omhoog te klokken zodat je 2x een E6850 hebt ;). Kijk eens naar de Core 2 Quad Q7600 of wat voor nummer ze hem hebben gegeven.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:50

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik vraag me nog steeds af waarom mensen dit soort topics maken, als je wat terugleest zie je dat deze allemaal dicht gaan en het echt niet de bedoeling is. Maarja , ,

Zoals genetx als zegt ga voor dual channel geheugen en gezien je budget ( ik neem aan dat dat hoog is als ik dat zo zie ) ga dan voor een Quadcore. Videokaart is uiteraard top

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

matripp welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.