Ik heb een iPod Photo, die ik niet meer aan de praat kreeg. Ik kon soms in Disk Mode komen, maar via iTunes viel er niets te herstellen. Ik heb er een andere harddisk in gedaan en voila: het probleem leek voorbij. In 2 minuten kon ik hem aan de gang krijgen via iTunes. Ik moest het afronden aan de netstroom en ook dat ging prima. Maar.....toen de batterij aangaf dat ie opgeladen was en ik hem van de stroom afhaalde, deed weer helemaal niets meer. Weer aan de stroom gehangen dus en hij reageerde meteen. Alleen waren al mijn instellingen gereset.
Nu heb ik hem weer open gemaakt en wat blijkt: als ik hem gewoon open laat, doet ie alles perfect en kan ik hem ook van de stroom af halen. Maar als ik de beide helften weer samen voeg, komt het probleem terug. Net alsof er ergens teveel druk op staat. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Nu heb ik hem weer open gemaakt en wat blijkt: als ik hem gewoon open laat, doet ie alles perfect en kan ik hem ook van de stroom af halen. Maar als ik de beide helften weer samen voeg, komt het probleem terug. Net alsof er ergens teveel druk op staat. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
They said it couldn't happen here.... And it didn't