Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gallery2 met Gd --> photo reseisen = blank scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:26
JA mensen het is weer zover ik heb weer wat :P

Ik gebruik dus gallery2 en Gd en dit is het probleem:

Als ik een foto upload en bekijk gaat alles goed, maar die foto is dan wel op ware grote en dus niet erg handig in een webalbum. Als ik instel dat de foto gereseised moet worden naar bijvoorbeeld 800x600 en hem daarna wil bekijken krijg ik een wit scherm.

Ik heb men god geen idee wat het kan zijn, heb de fout procedure van gallery2 doorlopen, maar dit gaf ook niks. Evenals de forums daar.

men phpinfo:
http://www.michielvanaals...ling/gallery2/phpinfo.php

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:28

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

This topic is nothing without code.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 18:58
http://codex.gallery2.org...2C_how_can_it_be_fixed.3F

dit iets?
en ze schijnen ook zelf een support forum te hebben!

gang is alles

• Mich
Nee niks van die pagina werkt.

En welke code wil je zien dan? Ik krijg nergens een error

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Waarschijnlijk is de fout een memory limit, het verkleinen van een foto vraagt nogal wat geheugen... terwijl je maar 8M krijgt toegewezen... PHP heeft (vanaf versie 5) het tonen van foutmeldingen standaard uit staan, als je dit aanzet (ik weet niet precies hoe dat ook alweer ging) zal je die melding zien...

Mogelijke oplossing: verhoog je memory limit:
code:
1
php_value memory_limit 16M

Zet dit in je Gallery-map in een bestand genaamd .htaccess (let op de filename: punt htaccess) en probeer het nog eens? :)

We are shaping the future

• Mich
Alex) schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:55:
Waarschijnlijk is de fout een memory limit, het verkleinen van een foto vraagt nogal wat geheugen... terwijl je maar 8M krijgt toegewezen... PHP heeft (vanaf versie 5) het tonen van foutmeldingen standaard uit staan, als je dit aanzet (ik weet niet precies hoe dat ook alweer ging) zal je die melding zien...

Mogelijke oplossing: verhoog je memory limit:
code:
1
php_value memory_limit 16M

Zet dit in je Gallery-map in een bestand genaamd .htaccess (let op de filename: punt htaccess) en probeer het nog eens? :)
memory_limit 20M

uit de php info

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Mich
Ik kan men php.ini niet editten. MAar errors staan aan, naja iig van gallery2. kijk bijv. hier maar

http://www.michielvanaals...n.php?g2_view=map.ShowMap

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeh.. dit gaat dus over Gallery2 en niet over zelf geschreven code? Dan moet je voor support ook wezen bij de makers van Gallery2, hier in PRG draait het om het zelf ontwikkelen van software.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.