Hallo,
Het probleem
Zit hier met een probleem sinds gister. Het begon allemaal met het installeren van ATi driver 7.10 RC4. Had wat gehoord dat er een performanceboost zou zijn dus ik installeren. Verder geen problemen met verwijderen van 7.8 en ook geen problemen met opstarten (BSOD bijv.) Uiteindelijk na al het installeren, games (Lees Garry's Mod 10, CSS en UT2k4) geprobeerd met gevolg vreemde letters, beetje onleesbaar.
Specs:
Intel P4 @ 3.3Ghz
Sapphire X1950PRO, 512MB @ AGP8x
1GB RAM
CoolerMaster iGreen 600w
Wat heb ik al geprobeerd?
- Systeemherstel.
- Driver, 7.9, 7.8, 7.7
- Driver Cleaner om alles schoon te maken.
- Google uiteraard (geen oplossing tot nu toe)
Resultaten.
Niks heeft geholpen tot nu toe, heb het idee dat ik of m'n videokaart heb gemold maar dat lijkt me onlogisch omdat het in Windows alles normaal is. Daarom maak ik een topic. Oja en ik heb ook geen FPS drops ofzo in games alleen vage letters.
Screens (klik)

Nog een screen voor wat meer duidelijkheid.

Hopelijk kunnen jullie me helpen?
Het probleem
Zit hier met een probleem sinds gister. Het begon allemaal met het installeren van ATi driver 7.10 RC4. Had wat gehoord dat er een performanceboost zou zijn dus ik installeren. Verder geen problemen met verwijderen van 7.8 en ook geen problemen met opstarten (BSOD bijv.) Uiteindelijk na al het installeren, games (Lees Garry's Mod 10, CSS en UT2k4) geprobeerd met gevolg vreemde letters, beetje onleesbaar.
Specs:
Intel P4 @ 3.3Ghz
Sapphire X1950PRO, 512MB @ AGP8x
1GB RAM
CoolerMaster iGreen 600w
Wat heb ik al geprobeerd?
- Systeemherstel.
- Driver, 7.9, 7.8, 7.7
- Driver Cleaner om alles schoon te maken.
- Google uiteraard (geen oplossing tot nu toe)
Resultaten.
Niks heeft geholpen tot nu toe, heb het idee dat ik of m'n videokaart heb gemold maar dat lijkt me onlogisch omdat het in Windows alles normaal is. Daarom maak ik een topic. Oja en ik heb ook geen FPS drops ofzo in games alleen vage letters.
Screens (klik)

Nog een screen voor wat meer duidelijkheid.

Hopelijk kunnen jullie me helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door movo. op 11-10-2007 18:37 ]