Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CMS maar dan kleiner

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 18:35
Hallo allemaal,

Ik ben bezig op dit moment met een website waar op in wekelijks dingen wil toevoegen via een soort van CMS systeem maar dan kleiner. Het moet gewoon simpel zijn en geen toeters en bellen gewoon stukje tekst en mischien wat plaatjes binnen een <div>van een website</div>. Ik wil dit graag overal kunnen doen. Bijvoorbeeld op de manier waar mee je emailtjes tikt bij hotmail. Het liefst natuurlijk gratis maar als het echt een goed pakket is tegen een goede prijs kan het een optie zijn. Ik wil het wel graag op mijn eigen server kunnen later draaien.

Ik hoop dat jullie iets voor mij weten.

Greez,

Jeroen

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Een cms is niet "groot". Een joomla, wordpress en dergelijk stukje software kan je alles wat je al wilt. Gewoon even een cms systeempje zoeken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarnaast mis ik voornamelijk wat je zelf hebt gevonden en waarom die precies niet toereikend zijn ;)

Je hoeft echt niet onder elke post te groeten en lees voortaan ook even Waar hoort mijn topic? door. Hier staat precies waar je topic het beste zou passen (iig niet hier ;))

Dit topic gaat dicht, vanwege bovenstaande redenen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.