[Xp pro sp2] bureau blad achtergrond verdwijnt steeds!!

Pagina: 1
Acties:

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Hey ik heb laats op mijn laptop vista er af gegooid en windows xp geinstaleert.
maar toen ik het bureaublad plaatje wou aanpassen ging het mis.
ik heb een leuke jpg bestand van me vriendin als achtergrond plaatje dat lukt nog wel.
maar als ik de laptop op nieuw opstart is hij weg! dan heb ik alleen kleur
dan doe ik rechtermuisknop>eigenschappen>bureublad en dan wil ik het wijzigen maar dan staat er gewoon dat het plaatje met mijn vriendin al gebruikt word nu:S
dan moet ik een ander plaatje kiezen op toepassen drukken dan weer plaatje van me vriendin kiezen dan weer toepassen en dan heb ik haar knappe koppie pas weer op de achtergrond van mijn bureaublad!

hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet elke dag opnieuw hoef te doen word erg iritant na een tijdje.

Iemand mischien oplossing ? alvast bedankt!

www.webshopmasters.nl

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01 11:00
Berktoppie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:31:
dan heb ik haar knappe koppie .......
Hmmmm, doe eens een kopie van die foto, dan kunnen we het probleem mischien reproduceren.....

nu serieus ;)
staat de foto mischien op een netwerkdrive welke pas na aanloggen gekoppeld word? mischien een rechten probleem.

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

• Berktoppie
hm gewoon in de c:/docume............../mijn documenten/ mijn afbeeldingen

www.webshopmasters.nl

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01 11:00
klinkt mischien stom, maar maak van dat JPGtje een BMPtje en het zou opgelost moeten zijn.

is een bekende bug.

edit als dat niet werkt, dan is er nog een tweede desktop bug....
http://support.microsoft.com/kb/887238

[ Voor 41% gewijzigd door Fiander op 11-10-2007 16:48 ]

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

• Berktoppie
okeej danku het is opgelost echt een domme fout idd maar ja je moet er maar opkomen super bedankt!!!

www.webshopmasters.nl