Toon posts:

Laptop & games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een DELL insiron 1720 gekocht. Met daarin een T7300 processor, 2gb ram en de gefore 8600GT 256mb ram.

Het probleem ligt vooral bij het spelen van Medal of Honor Airborne. Deze game zou ik met deze systeemeisen perfect moeten kunnen draaien. Het spel bolt echter langs geen kanten. Ik haal maximum 50 fps op een resolutie van 1024*7xx en met alles op LOW. Inclusief de sound.

Weet er iemand hoe ik men performance omhoog krijg? Ik draai de bijgeleverde Vista 32. Heb al liggen denken om terug over te stappen op men XP, maar daar vind ik helaas niet genoeg drivers voor op de DELL website.

PS: heb de hotfix van Nvidia voor Vista recent geïnstalleerd en al men drivers ge-update.

Mvg,

Freakzzz

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
50fps is voldoende. Bovendien is Vista bij lange na niet hét gaming platform voor de PC. XP werkt met vele games veel beter dan met Vista.

Wil je performance upgrade? Zet alle Vista eyecandy uit en probeer het nog eens. Ook zou ik serieus overwegen terug te gaan naar XP.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

AvanCade schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:59:
50fps is voldoende. Bovendien is Vista bij lange na niet hét gaming platform voor de PC.
XP werkt met vele games veel beter dan met Vista.
Die tijd is geweest hoor ;) De nieuwere spellen zijn vaker Vista based ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
AvanCade schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:59:
50fps is voldoende. Bovendien is Vista bij lange na niet hét gaming platform voor de PC. XP werkt met vele games veel beter dan met Vista.

Wil je performance upgrade? Zet alle Vista eyecandy uit en probeer het nog eens. Ook zou ik serieus overwegen terug te gaan naar XP.
Ik zou heel graag teruggaan naar XP maar vind de juiste drivers niet. Heb daarnet nog een NGO modified Forcewave gevonden (158.22) die de GO series van nvidia blijkbaar wel ondersteunt.. Strak een format doen aangezien ik nu alle drivers heb buiten specifieke soundcard drivers..

En 50 fps is netjes, maar ik verwacht van men systeem toch dat die alles op medium kan draaien met een resolutie van 1200x xxxx hoor..

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb je ook geprobeerd om het spel zonder geluid te spelen en kijken hoe de performance dan is? Het zou kunnen liggen aan een brakke geluids kaart of geluids kaart drivers.
De prestaties die je nu haalt zijn inderdaad wel een beetje ondermaats.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:25
158.22 is ook al heel oud eigenlijk... Zeker 162.22> heeft wel wat verbetering meegebracht. Moet het helaas al voor de zoveelste keer vertellen maar:

www.laptopvideo2go.com is de site die je zoekt.

1. Ga naar het forum en pak de laatste driver (NIET 165.01, die is nep)
2. Download en pak uit
3. Download bijbehorende .inf
4. Plak deze .inf in de map waar je de drivers heb neergezet en kies overwrite
5. Setup.exe draaien en veel plezier.

Verwijderd

Topicstarter
GENETX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:24:
158.22 is ook al heel oud eigenlijk... Zeker 162.22> heeft wel wat verbetering meegebracht. Moet het helaas al voor de zoveelste keer vertellen maar:

www.laptopvideo2go.com is de site die je zoekt.

1. Ga naar het forum en pak de laatste driver (NIET 165.01, die is nep)
2. Download en pak uit
3. Download bijbehorende .inf
4. Plak deze .inf in de map waar je de drivers heb neergezet en kies overwrite
5. Setup.exe draaien en veel plezier.
Thanks man! Heb de 163.44 drivers geinstalleerd. Deze bleken de meest stabiele te zijn tot dusver. Alles bolt beter. kan nu al in een resolutie 1200 x xxxx spelen met alles op medium.
Pagina: 1