MS sharepoint 2007 calender syncen met outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
hallo mensen,

Ik heb al veel gegoogled vandaag maar elke keer is de oplossing hetzelfde..
Wat ik wil is het volgende:
Op de sharepoint portal heb ik een calender, en deze moet ge-synct worden met de outlook agenda. Maar ik krijg dat niet voor elkaar. Alle sites via google vertellen mij dat er bij de calender op sharepoint een knop moet staan met "Link to outlook" maar ik kan hem nergens vinden. :S

Ben ik iets vergeten? Ik ben atm god op het systeem dus het zouden geen rechtenproblemen kunnen zijn. :-)

Alvast bedankt.

sharepoint server 2007 draait dus ging er vanuit dat deze vraag hier moest zijn, zoniet dan mijn excuses. :-)

[ Voor 9% gewijzigd door WernerL op 11-10-2007 13:52 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Verwijderd

Enne, wat is je Outlook versie?
Heb je het op elke client? Wat zit er wél onder Actions?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 16:37 ]

• WernerL
  • Nu online
outlook 2000
Op dit moment maar op 1 client getest. :-)
Onder acties zit:
exporten naar werkblad
RSS kanaal weergeven
waarschuw mij

Meer niet. :-) En exporten naar werkblad gaat ie zagen dat ik iets van een windows sharepoint services compitable toepassing nodig heb.

Verwijderd

Office 2000!?
Koop even 2007? 2000 is zó ver uit de tijd dat dat in elk geval allerlij dingen mist. Waaronder SP2k7 support.
http://en.wikipedia.org/w..._SharePoint_Portal_Server
http://www.microsoft.com/...b3c4065cb9&displaylang=en

Google geeft mij prima resultaten op zich.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 17:07 ]

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:52

Asteroid9

General Failure

'Even' kopen lijkt me wat makkelijk gezegd, het zijn behoorlijke investeringen... ;)

Hier draaien we ook op Office XP en een upgrade naar 2007 staat op het budget voor volgend jaar, waar het een behoorlijke plek inneemt... ;)

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Verwijderd

Naja. Kopen is zó gebeurd :)
Invoeren, dat doen we hier nu. Maandag tot half tien, dinsdag tot half negen, gisteren tot acht uur, en vandaag kunnen ze om uur m'n rug op, ik neem vanavond rust avond. Ik wens je alvast veel plezier, hint: NIET NIET NIET een SMS push naar users doen, want users scrappen dat en dan slopen ze heel hun Office, oud en nieuw.

Maar kopen is klik klik klaar :)

Anyway, the point is: Google en microsoft Technet laten je met een paar klikjes gewoon de nodige Whitepaper zien, dus het antwoord op deze vraag is: Gij zult Office upgraden. (even ;) )
Wat het kost weet ik trouwens niet, wij hebben een Software Assurance contract dus we betalen niets "extra" voor nieuwere versies van dingen. Dat is inderdaad wel een issuetje voor een MKBer ja.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 17:16 ]

• WernerL
  • Nu online
Het is jammer dat die servers niet onder mijn beheer vallen hier op mijn stage. :(
Dat word dus zagen bij de baas. :D

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > WSS

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1