Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Korting op Hi! abonnement: automatisch of handelen vereist?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist een Nokia 6300 icm. een tweejarig Hi! €20,- abonnement gekocht. Er gold een actie, namelijk: het eerste jaar €10,95 korting per maand. Oftewel het eerste jaar betaal je €10,- en het tweede jaar €20,- per maand, effectief dus €15,- per maand voor je bundel. Dit leek me redelijk.

Maar, aangezien het mijn eerste abonnement is en ik dus niet erg thuis ben in deze 'business' vroeg ik me af: krijg ik nu het eerste jaar gewoon steeds een rekening van €10,-, of moet ik dit na een jaar terugvorderen/eerst een onvindbaar formulier invullen/iets anders ingewikkelds doen? Worden dergelijke kortingen automatisch geregeld, of moet je er zelf actie voor ondernemen? Zitten er addertjes onder het gras?

Op de site van Hi! kon ik niet vinden, maar misschien heeft hier iemand er ervaring mee, vandaar :)

Alvast dank voor de respons.

leoaq.fm // Jeune Loop

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:20

sanzut

It's always christmas time

Bij orange werdt dit bij mij automatisch geregeld.
Mar mssn is het slim om gewoon de klantenservice te bellen?

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Kortingen worden direct op je rekening verrekend, in dezelfde maand.

je wordt aangeslagen voor het totale bedrag, waar een actiekorting á €10 van af gaat. Let op, deze €10 staat ex. BTW op je rekening, wat er apart uit kan zien.

Dit kon natuurlijk ook gewoon via de Hi-klantenservice geregeld worden.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Volgens mij kun je de klantenservice alleen bellen als je al bij Hi! zit...(of ik moet een mailtje sturen, maar dat is weer langzamer dan het aan jullie vragen).

[ Voor 36% gewijzigd door sjaakaq op 11-10-2007 14:02 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:31
Gewoon klantenservice lastig vallen.
Ze hebben wel vaker van dat soort geintjes bij KPN, het is een grote bende bij hun op de administratie.

Je zal er zelf achter aan moeten, ze komen het je echt niet brengen.
Bellen, en zeggen wat er aan de hand is, waarschijnlijk wordt het dan verrekend op de eerst volgende factuur.

ow, je hebt dus nog geen rekening ontvangen. :P
Was weer ff te snel...

Het wordt gewoon per maand verrekend, als dat niet het geval is, bel er dan gelijk ff achteraan. :)

[ Voor 22% gewijzigd door P.K. op 11-10-2007 14:19 ]

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-11 15:58
Bij mij was het zo dat ik na 5 maanden oid het kortingsbedrag op me rekening gestord kreeg. Dus in 1 keer 12x10.95. Ik heb ook hi trouwens

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Oftewel, een vraagje voor óf de klantenservice, of waar je dit abonnement hebt aangesloten...

In ieder geval geen vraag waar je op GoT (sneller) een antwoord kan krijgen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.