Toon posts:

Workshop modificatie MHZS cd spelers

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is om onder begeleiding een workshop te organiseren betreffende het modificeren van de MHZS cd spelers met als doel een nog beter geluid.

Er zijn heel veel modificaties mogelijk.

- Opamp in analoog signaal wisselen.
- Opamp in analoog signaal verwijderen en passief filter toepassen
- Clockoscillator vervangen voor nauwkeurige type
- Voeding van clockoscillator verbeteren
- Condensatoren in analoog signaal vervangen voor beter klinkende type's.
- Voeding voor buizen uitgangstrap verbeteren.
- Netfilter verbeteren
- Buizen wisselen

Afbeeldingslocatie: http://www.ict-net.net/clock.jpg

Als eerste zou ik graag willen weten wie op de onderstaande data belang heeft bij het deelnemen aan de workshop. Als tweede kun je aangeven welke mod's je belangstelling voor heb. Voor het eind van deze maand kan ik dan een inventarisatie maken welke onderdelen we nodig zijn en kan deze dan collektief bestellen of msschien heeft iemand zelf genoeg voorraad en wil dit wel met ons delen. Komende week volgen wel onderdeel lijstjes en prijzen. De locatie is nof niet bekend en ik zal trachten zo centraal mogelijk voor de deelnemers een locatie te regelen. Bij mij thuis kan altijd, ligt helaas wel in Drenthe ( Nieuw Amsterdam).

Op een ander tweakersforum waar ik ook aktief ben( lachgas injectie, turbo's)
( http://www.hayabusaclubholland) kun je als volgt opgeven. Iemand begint een lijst en wil jij ook deelnemen dan kopieer je de lijst( van de laaste reply)in je reply en voeg dan je naam toe. De volgende kopieerd jouw lijst en voegt zijn naam toe.

Ik zal de lijst starten ik heb 2 data als beide kunt vul dan beide in. Over onderdelen aanschaffen heb ik het later. Even enkele prijzen, superclock bouwpakket $ 40,-, passieffilter € 10,-, kondensatoren in audioweg vervangen vanaf € 10,- , Buizen swappen vanaf € 15,-.

Naam---------- Woonplaats----------Superclock---Passief ----Audiocond.-----Anders---ZA 17-11--ZO 25-11

Koifarm--------Nieuw Amsterdam----Ja----------------Ja--------------Ja-------------Voeding---Kan wel----Kan wel
...........--------...........................----....---------------....--------------...-----------............-----..........------.........

Gewoon komen kijken en luisteren kan ook.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Zoals ik al eerder zei, regel dit AUB buiten het forum om of via de prive bericht mogelijkheden die het forum biedt. Dit soort dingen zien we niet graag en worden daarom ook als spam gezien. Zie ook: Het algemeen beleid #spam

Ik vind het een leuk initiatief, maar regels zijn nu eenmaal regels.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.