Recent aangemaakte emailadressen halen post niet op

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
In programma's als Dreammail of Foxmail halen recent aangemaakte emailadressen (+- 6 mdn geleden) hun post niet op. Adressen die al meerdere jaren bestaan doen het allemaal prima, in de zin dat zij wel hun post ontvangen in bovengenoemde programma's.

Weet iemand of dit gebruikelijk is?

• rotij
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2025
En versturen? Hoe gaat dat?

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:52

Arethusa

Niet die server

vleppyniles schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:17:
In programma's als Dreammail of Foxmail halen recent aangemaakte emailadressen (+- 6 mdn geleden) hun post niet op. Adressen die al meerdere jaren bestaan doen het allemaal prima, in de zin dat zij wel hun post ontvangen in bovengenoemde programma's.

Weet iemand of dit gebruikelijk is?
Heb je de instellingen van de nieuwe mail adressen en de oude mail adressen als eens vergeleken?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-07 10:51
ik zou een telnet sessie proberen

telnet servernaam 110

dan om in te loggen

user <gebruikersnaam> [enter]

pass <password> [enter]

list [enter]

Hij laat nu een lijst zien met allemaal bitsizes, of 0 of 0 als hij geen email heeft.
Als dit werkt dan moet het in een email prog ook werken

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

• rotij
En zijn de adressen wel goed aangemaakt?

• vleppyniles
De email instellingen zijn voor alle accounts hetzelfde. Versturen lukt ook niet omdat hij geen verbinding kan maken met de server.

Ik ga Telnet even proberen, al weet ik nog niet precies maar dat zoek ik uit. I.i.g. bedankt voor de reacties.

Adressen zijn allemal goed aangemaakt, want via de website van hotmail zijn alle oude adressen goed benaderbaar evenals de pas aangemaakte adressen.

Ook als ik op een xp machine m'n mail op wilde halen van m'n nieuwe email adressen met het programma Outlook Express, ging het niet.

Hoe doe ik een telnet sessie op vista X64?

[ Voor 41% gewijzigd door vleppyniles op 11-10-2007 13:59 ]

• PortoNL
Telnet moet je installeren in windows vista.
Deze staat namenlijk niet standaard geinstalleerd net zoals windows xp dat heeft.
Ik draai zelf geen windows vista, maar je zou het waarschijnlijk in configratiescherm>software moeten terug vinden.
nadat je hem geinstalleert heb, start>uitvoeren>telnet servernaam 110 ;)

• vleppyniles
Ik lees net dit op de website van hotmailpopper (www.boolean.ca/hotpop):

Please Note: Microsoft has recently decided that only paying members and existing 'valued' members will be able access Hotmail using outside services such as Hotmail Popper. Hotmail Popper will continue working with a "Hotmail Plus" (or equivalent MSN) account. It will also continue working if you have an older Hotmail account that Microsoft considers a 'valued' account.

Kennelijk is mijn account niet een valued account...

• rotij
vleppyniles schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:20:
Ik lees net dit op de website van hotmailpopper (www.boolean.ca/hotpop):

Please Note: Microsoft has recently decided that only paying members and existing 'valued' members will be able access Hotmail using outside services such as Hotmail Popper. Hotmail Popper will continue working with a "Hotmail Plus" (or equivalent MSN) account. It will also continue working if you have an older Hotmail account that Microsoft considers a 'valued' account.

Kennelijk is mijn account niet een valued account...
Je had ook niet verteld dat het om Hotmailaccounts ging? Dan had ik je direct wel kunnen vertellen wat het probleem is. Misschien volgende keer even vermelden.

Hotmail geeft dit inderdaad alleen aan betaalde accounts weg. Kun je beter zelf een domein registreren en lekker onbeperkt adressen aanmaken en in Dreammail e.d. laten komen.

• PortoNL
Tjah..dat wist ik niet..als ik wist dat het een hotmail account was...

• vleppyniles
Ai, dat is inderdaad een vergissing van mijn kant geweest 8)7.
Pagina: 1