[XP] Op zoek naar software

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
We zijn hier op het werk op zoek naar een software pakket. Hopelijk mag ik dit hier posten. Wat we juist zoeken is software die we kunnen gebruiken om te plaatsen in scholen.

Wat moet het juist doen/kunnen:

Software wordt geïnstalleerd na een propere installatie van de PC (Windows XP)
Dan kunnen leerlingen en mensen die cursus volgen normaal werken met de PC.

Is de cursus afgelopen, na 3 dagen, 3 weken maakt niet uit, logt er een admin in en kan alles wat de gebruikers ondertussen gedaan hebben verwijderen zodat de PC terug proper staat voor de volgende leerlingen.

Wij doen dit momenteel met Ghost maar aangezien dit wel enkele problemen met zich meebrengt, vooral met de mobiele klassen (dit zijn klassen met laptops die we gelijk waar kunnen plaatsen met draadloos netwerk) is dit niet zo handig.

Is er iemand die ervaring heeft met dergelijke software en me een deftig pakket kan aanraden ?

Na wat googlen vond ik vb: http://www.rollbacksoftware.com/ die dit zou mogelijk maken.
Of als er mensen zijn die weten wat er bij jullie in de school gebruikt wordt.

Deepfreeze en dergelijke kan hier niet gebruikt worden aangezien we niet exact weten wanneer de cursus eindigt dus na een reboot mag niet alles terug zijn sommige cursussen zijn één dag en andere zijn dan weer meerdere dagen tot enkele weken.

Indien dit niet mag gepost worden, laat me dit dan ook effe weten.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Ik veronderstel dat er niet veel mensen vertrouwd zijn met dit soort software ?
Een bumpje dan ga ik maar dat pakket eens aankopen om verder te testen.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior