Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ASP.NET opleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• baico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-10-2024
Hoi,

Voor mijn werk (NL - Eindhoven) moet ik uitkijken voor een ASP.NET (C#) opleiding. Ik ben zelf nu 4 jaar actief als PHP programmeur. Hebben jullie zelf ervaringen met goede opleidingen? Deze opleiding moet alles in zich hebben en qua tijdbeslag zijn er geen berperkingen. Bedoeling is dat ik gefaseerd deze opleiding ga volgen, op een zo korte mogelijk termijn te starten met de basis en dan later de rest van de opleiding ga volgen...

Graag jullie ervaringen.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Ik heb geen ervaring met een volledige opleiding maar wel met het volgen van cursussen (via InfoSupport) en het lezen van boeken over ASP.NET. Door veel lezen en veel proberen kun je een aardig eindje komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Arethusa op 11-10-2007 11:31 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Dit lijkt me meer een topic voor Werk en Inkomen of Programming. Ik ga voor de laatste ;)

Wat heb je zelf trouwens al opgezocht?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik weet niet of je op dit moment Object Georienteerd PHP doet.. zo ja dan is ASP.NET wel redelijk zelf te leren.

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Een boek zal je meer helpen. ASP.NET is compleet verschillend van PHP. Later een paar cursussen volgen voor ADO.NET bv zal dan wel interessant zijn. C# is ook een taal opzich, dus het leertraject om eventjes ASP.NET te leren gaat je werkgever waarschijnlijk tegenvallen.

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 11:29

Bud_s

Team Anticimex & Lock

• MrBucket
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-10-2022
era.zer schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:11:
Een boek zal je meer helpen. ASP.NET is compleet verschillend van PHP. Later een paar cursussen volgen voor ADO.NET bv zal dan wel interessant zijn. C# is ook een taal opzich, dus het leertraject om eventjes ASP.NET te leren gaat je werkgever waarschijnlijk tegenvallen.
Je zult jezelf in ieder geval eerst C# (of, dare I say it, VB.NET) eigen moeten maken voordat je een cursus ASP.NET gaat volgen, omdat dit zeer waarschijnlijk geen deel uitmaakt van het lesmateriaal; dit wordt als voorkennis verondersteld.

Daarnaast kan ik je aanraden niet helemaal "blank" in zo'n cursus te gaan zitten, maar toch al een klein beetje voorkennis op te doen. Men legt alles over het algemeen prima uit hoor, daar gaat het niet om, maar je haalt dan meer uit zo'n cursus omdat je een gedeelte van de termen en concepten in ieder geval al een keer hebt gezien. Mijn ervaring is dat je alle nieuwe informatie dan veel beter in context kunt plaatsen.

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Ik ben nu net zelf een maand klaar met een cursus tot .NET Web developer (70-315 examen) achter de rug en ik moet zeggen dat ik tijdens de cursus het idee had heel wat te leren maar dat dat nu in de praktijk aardig tegen valt. In de cursus wordt je wel de syntax van c# en de basis van asp.net geleerd maar echt het programmeren, en het daarbij komende object georienteerd denken is niet even te leren tijdens een cursus. Dat zal je echt in de praktijk moeten doen. Ik heb mijn cursus trouwens gevolgd bij info2people in bilthoven...

Strava

• labee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Als je je ook wil certificeren (mcts en mcpd voor web) kijk dan eens naar de volgende links.

http://www.microsoft.com/learning/mcp/newgen/default.mspx
http://www.microsoft.com/...mcts/webapps/default.mspx

http://www.labee.nl

Pagina: 1