You're so fucking special. I wish I was special.
Ik heb hetzelfde probleem... dus hier zul je ff geen oplossing vinden. Ben ook op zoek naar een andere modem..
[zie andere topic in Hardware Algemeen]
[zie andere topic in Hardware Algemeen]
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Nee, daar ligt het niet aan. Ik heb ook geen flauw idee waar het wel aan ligt, kep verschillende dial-up proggie geprobeerd, maakt allemaal nix uit. De modem die ik heb is een Etech v90 USB, source, jij dezelfde?
greetz, Exposure
greetz, Exposure
yep... heb dezelfde. Morgen maar een andere halen! Deze USB modem doet het ook niet onder Win2K... jammer
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Ik hoor steeds vaker dat er veel problemen zijn met USB modems. Mijn vader had er ook een gekocht en had niets dan problemen. Dan weer geen kiestoon, dan weer na 1 minuut verbinding kwijt...
Daarna modem maar omgeruild voor 'gewoon' modem en sindsdien geen problemen meer...
Daarna modem maar omgeruild voor 'gewoon' modem en sindsdien geen problemen meer...
source: de w2k drivers kan je halen op www.etech.com.tw
Hmmm, als jij zelfde modem hebt en zelfde probleem ligt het misschien wel gewoon aan de modem, moet ik ook maar andere halen, zit toch nog garantie op
Exposure
Hmmm, als jij zelfde modem hebt en zelfde probleem ligt het misschien wel gewoon aan de modem, moet ik ook maar andere halen, zit toch nog garantie op
Exposure
Pagina: 1