Toon posts:

Macbook pro een aansluiting voor ps3 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

is het mogelijk om een ps3 aan te sluiten op het beeld van me macbook pro ?

of is er iets wat ik ervoor moet kopen ?

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

Simpel gezegd: nee.

Je zoekt een video-ingang, en voor zover ik weet is dat er niet direct op je MBP.
Je zou via externe kaarten kunnen werken, maar dat is dus via software, en niet direct "je scherm aansluiten op de PS3"

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 21:15

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Kort maar krachtig: Nee.

Je MBP heeft alleen maar een video out, geen video in.

Misschien dat er nog iets te vogelen valt met een usb capture kaart met een s-video of composite in, maar ideaal is het niet (los van mogelijke vertragingsproblemen).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
aha ok dankjewel voor de info

Verwijderd

De Elgato EyeTV 250 (extern kastje voor aan je usb-poort) heeft een analoge video-ingang, en de software heeft een speciale "game-mode" om timeshifting uit te schakelen, zodat het signaal direct naar het beeld gezet wordt. Elgato adverteert deze feature ook speciaal voor gamesconsoles.

Maar je blijft een digitaal/analoog/digitaal-omzetting houden, die de beeldkwaliteit niet ten goede komt. En ondanks de game-mode blijf je een minimale vertraging houden, nauwelijks merkbaar maar wel aanwezig. Ik weet niet wat voor 'n soort games je speelt, en of dat een probleem zou zijn...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 09:11 ]