Toon posts:

JALF-LIFE SPEEDCHEAT = HEEL RAAR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
LOL moet je dit eens zien:
http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_speed_cheat/

Oeps! foutje in de topicnaam moet Half-Life zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
kan ze niet linken ;(

Verwijderd

Tja weird stuff :)
Dat manipuleren van benchmarks was trouwens al eerder gesignaleerd door een van de tweakers hier. En toen werd ie niet helemaal serieus genomen. Blijkt dat ie toch wel een vooruitziende blik had. :)

Edit: tiepfout

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hehe, dat is nog eens een rappe Duron.
Maarre, heb je je leven nou gebeterd Yves? Want anders moet ik je alsnog komen slaan hoor. Pas op. ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
't was nooit slecht hoor ;) (mijn leven, altijd goed geweest)
ik overdrijf meestal nogal een beetje veel die speedcheat was toch best klote als je het langer dan 5 seconden deed crashde de hele computer :(:(:(:(:( (ik heb die speedcheat ook maar iets van 7x gebruikt op een of andere achterlijke duitse kutserver)
En bij cs kun ook wel weer O ZO gemakkelijk cheaten vind ik.... ik kan ook met een consolecommand 3rdperson view aannemen (dan zie je het spel zoals in hitman) en dat is ook weer heel erg flauw want je kunt hoeken omkijken en als je met je rug regen de muur gaat staan kun je door alle muren heen kijken. ik gebruik al die dingen maar heel soms als ik me dus echt verveel. Ik ben niet een super-lame cheatventje die ALTIJD cheats gebruikt en met wat binds zit te spammen van: j00 d00d3z 3y3 0wNz j00!!!! ph33r m3!!!!!! want van die mensen moet ik ook :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r