Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

kwaliteit T-mobile netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Tot twee jaar terug had ik een T-mobile abbo, wat in de stad nog wel een redelijke dekking had, maar zo snel ik in het buitengebied kwam, werd het echt minder.

Hoe staat het er nu mee? Kan het echt concureren met KPN of Vodafone?

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Even goed, of zelfs beter. UMTS dekking is ook redelijk goed al zijn er af en toe wat kale plekjes (in the middle of nowhere).

Pentaxiaan

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Wat SirNobax zegt.
In mijn 5 jaar rondtuffen met een T-Mobile abbo, en de randstad; semi-randstad; oosten van't land en kleine gehuchten die niet eens op de kaart voorkomen (Biert anyone?) nog geen noemenswaardige problemen tegengekomen.

Sinds dat ook T-Mobile op de hogere frequenties is gaan werken in de randstad (UMTS FTW!) is ook het bereik in gebouwen goed. Let wel, ik heb alleen ervaringen in de randstad. Liften zijn overigens een definitieve No-Go, ik ben nog geen lift tegengekomen waar ik gewoon kon doorbellen.

Naast dit: Ik ben (middle of nowhere) alleen onbereikbaar midden op de grotere wateren. Haringvliet, Grevelingen, Noordzee, Oostvaarders plassen, etc.

Noot: tijdens Nieuwjaar wil het netwerk er wel eens uitknallen, maar goed. Dat gebeurt bij alle netwerken :)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
en sinds wanneer leef ik in the middle of nowere ?

Ik kan niet achter in onze tuin bellen, ik heb hierover ook een klacht ingedient (wat resulteert in 20 % korting iedere maand). Maarja voor een stad (lees : groot dorp) als venlo verwacht je toch wel dat ik in mijn tuin kan bellen.

Wat ik ook vaak heb bij t-mobile is dat sms'jes vaak een aantal minuten, uren later aankomen (het record staat op 12 uur nu).

En dat mensen mij proberen te bellen en de voicemail eraan krijgen terwijl ik toch echt mijn mobilo aan het staan (nu al bij 2 toestellen).

Ik stap dus over een maand over op Vodafone waar ik bij mijn tweede telefoon voor zakelijk altijd en overal dekking heb en nooit problemen, ook in het buitenland erg goed.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
BlueKeenan schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:46:
Sinds wanneer leef ik in the middle of nowere ?
Sinds dat je daarnaartoe ben verhuisd :+.

Tja, iedere provider zal ongetwijfeld net een stukkie zijn vergeten, ik ben het echter nog nooit tegengekomen.

Pentaxiaan

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Als ik Denzeltje zo hoor, begin ik toch weer te twijfelen. Ik woon in het oosten van het land, en ben bekend met uitval (woonde vorige jaar in Kampen, niet echt een super klein stadje, maar gewoon geen bereik op m'n kamer..

De dekking kan misschien wel net zo goed zijn als KPN, maar kwaliteit is natuurlijk net zo, of misschien zelfs, belangrijker

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Swaptor schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:45:
Noot: tijdens Nieuwjaar wil het netwerk er wel eens uitknallen, maar goed. Dat gebeurt bij alle netwerken :)
Nou ik belde via UMTS met oud en nieuwe via T-mobile en had geen enkel probleem.
Het GSM netwerk staat los van het UMTS netwerk dus met een UMTS telefoon zit je wel goed :P
Vaak is de ontvangst wel iets minder en je accu sneller leeg.

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-11 15:56

Reneger

Wie? IK?

Ik ben nu denk ik een 4 of 5 jaar abonnee bij T-Mobile. Ik heb over het algemeen overal goed bereik, alleen in de Noordoostpolder is het klote.

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-11 09:25
In het oosten van groningen is het bereik niet altijd even goed.

Mijn beide abbo's zijn net om die reden ontbonden, gewoonweg geen bereik op plaatsen waar het wel zou moeten..

helaas, pocket internet totaal werkte namelijk super... :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

greatgonzo schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:26:
Als ik Denzeltje zo hoor, begin ik toch weer te twijfelen. Ik woon in het oosten van het land, en ben bekend met uitval (woonde vorige jaar in Kampen, niet echt een super klein stadje, maar gewoon geen bereik op m'n kamer..

De dekking kan misschien wel net zo goed zijn als KPN, maar kwaliteit is natuurlijk net zo, of misschien zelfs, belangrijker
Laat ik je dan vertellen dat je van iedere provider wel zo'n verhaal kan lezen, Telfort zou slecht zijn, maar nu het netwerk is overgezet naar KPN, klagen er mensen dat het voor hun slechter is geworden. Ik bel nu met KPN, heb veel gebeld met T-mobile en bel zakelijk met Vodafone en op de een of andere manier werkt het KPN netwerk veel beter dan dat van Vodafone voor mij (misschien heb ik wel een brak toestel), dus ik kan ook zo';n klachtenlijst neerzetten over Vodafone...

Ik hoop dat je nu uberhaupt nog een abonnement durft af te sluiten :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Ik woon zelf in Groningen (bijna overal prima bereik), maar bij mijn ouders in Bedum (10km ten noorden van Groningen) heb ik matig bereik, en in sommige vertrekken zelfs geen bereik.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:51
Ik heb toevallig 4x tmobile toestel in beheer en die hebben op het platteland toch wat problemen. Sowieso slechter dan KPN wat de gebruikers eerst hadden. Ook is de kwaliteit net ff wat minder. Over PIT, en dan met name PIT+ niets dan lof verder, echt top.
Pagina: 1