HP Deskjet F370 geeft 'E' en knipperende lampjes

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-01 23:52

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Topicstarter
Ik heb vandaag een printer thuis ontvangen die ik op marktplaats heb gekocht. Het is een nog nieuwe niet gebruikte printer, echter kreeg die persoon hem onder Vista niet aan de praat en ik gebruik gewoon XP dus heb hem aangeschaft.

Nu heb ik hem aangesloten/aangezet en blijkt dat er 4 lampjes knipperen en er op het display 'E' verschijnt. Volgens de foutoplosser op de HP support site zou er dit aan de hand zijn: "Het plaatje van het bedieningspaneel is niet bevestigd of niet goed bevestigd." (kan echter nergens wat vinden over de 'E' op het display)

Oplossing zou zijn:
- Schakel de HP all-in-one uit.
- Maak het plaatje van het bedieningspaneel vast zoals aangegeven op de installatieposter.
- Zet de HP all-in-one aan.

Maar volgens mij is dat plaatje van het bedieningspaneel helemaal niet aanwezig op de F370 en F380 (volgens mij bedoelen ze zo'n opklapbaar bedieningspaneel)

Wat me ook opvalt is, dat als ik de voorkant open maak (om de cartridges te vervangen), de wagen niet naar het midden komt. Als ik hem met de hand naar het midden trek en de printer uitzet, schiet de printkop met cartridges met een klap naar links.

Ik heb het gevoel dat ik hier een defecte printer heb gekocht, die vermoedelijk al defect is geweest bij aanschaf, of door de vorige eigenaar gewoon defect gemaakt is door een domme handeling ofzo.

Is hier nog iets aan te redden??

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-02 10:08
Ook bij de F370 en F380 hoort een sticker te zitten die aangeeft wat de verschillende toetsen doen. Dit plaatje / sticker hoort in de doos te zitten.
In een enkel geval is het al voorgeinstalleerd. Het is te zien als een sticker met een aantal symbolen. Dit plaatje dient dus opgeplakt te zijn of te worden.

Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet