Iemand een idee hoe het komt dat de gradient in IE soms niet goed tevoorschijn komt?
Geprobeerd als gif en als jpg, maar werkt allebei soms niet goed.
Ik heb het idee dat het in ff, opera en safari wel altijd goed gaat.

Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door extince op 10-10-2007 23:17 ]
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 10-10-2007 23:19 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Jammer dat de ondersteuning voor transparantie onder IE nog ruk is en dat toch nog steeds een groot deel van de (gemiddelde) bezoeker IE gebruikt. Zonder wat hacks kom je er dus (helaas, nog) niet ver mee.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:21:
Ik ben helemaal weg van png omdat de kwaliteit zo hoog is, de compressie redelijk en je behoudt je transparantie in een file.... en daarmee kan je leuke dingen doen.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Verwijderd
Over mij
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq