Hey allemaal
ik zit met een klein probleempje
heb vandaag mijn pc aangepast
met een upgrade van 2 gig naar 4 gig ram pc 6400
en me ati x600 gpu naar een winfast passive 7600 GT
me system voor de upgrade was in staat om 3 eve-online clients te draaien (in 5 fps maar toch)
dus was blij om me 3 clients te zien draaien met me upgrade met een nette 75 fps
toen total lock down scherm was bevroren niks deed het meer
goed reboot gedaan log opgezocht geen error's te vinden
wel 1tje in systems maar is een vage dcom error denkniet dat het er mee vandoen heeft
dus dacht ik aan me temp van me pc toen ik de 2 slotjes ram die ik extra gestoken had er uit haalde
winxp gaf met de 4 gig er in maar 3.25 aan dus dacht mischien zit hem dat niet lekker en freez't em daarom
dus heb ik speedfan gedownload om eens te kijken wat de temp van me cpu is (heb er zoon grote zallman silent koeling er op zitten )
wat zie ik tot mijn verbazing internal temp 106C!!!!!!! moet ik me hier zorgen om maken?
moet wel melden dat ik op moment van schrijven 3 eve clients draai 40 minuten zonder crash so far
op 2 gig ram dus inplaats van 4
mijn vraag is nu dus
die 106 internal temp kan die kwaad?
cpu temp is 45C q6600
en kan het zo zijn dat 4 gig ram op winxp home edition voor freez screen zorgt?
jullie hulp is zeer welcome
ik zit met een klein probleempje
heb vandaag mijn pc aangepast
met een upgrade van 2 gig naar 4 gig ram pc 6400
en me ati x600 gpu naar een winfast passive 7600 GT
me system voor de upgrade was in staat om 3 eve-online clients te draaien (in 5 fps maar toch)
dus was blij om me 3 clients te zien draaien met me upgrade met een nette 75 fps
toen total lock down scherm was bevroren niks deed het meer
goed reboot gedaan log opgezocht geen error's te vinden
wel 1tje in systems maar is een vage dcom error denkniet dat het er mee vandoen heeft
dus dacht ik aan me temp van me pc toen ik de 2 slotjes ram die ik extra gestoken had er uit haalde
winxp gaf met de 4 gig er in maar 3.25 aan dus dacht mischien zit hem dat niet lekker en freez't em daarom
dus heb ik speedfan gedownload om eens te kijken wat de temp van me cpu is (heb er zoon grote zallman silent koeling er op zitten )
wat zie ik tot mijn verbazing internal temp 106C!!!!!!! moet ik me hier zorgen om maken?
moet wel melden dat ik op moment van schrijven 3 eve clients draai 40 minuten zonder crash so far
op 2 gig ram dus inplaats van 4
mijn vraag is nu dus
die 106 internal temp kan die kwaad?
cpu temp is 45C q6600
en kan het zo zijn dat 4 gig ram op winxp home edition voor freez screen zorgt?
jullie hulp is zeer welcome
Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100