Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Het hoeft niet per se het einde te betekenen, irritant is het natuurlijk wel.
Heb je al geprobeerd om die fan te vervangen met een andere fan ?
[ Voor 19% gewijzigd door RoadKill21 op 10-10-2007 20:57 ]
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Dat was juist de point. Met het vervangen van de fan heb ik hem natuurlijk gelijk schoon gemaakt.Armo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:46:
Heb je hem al geprobeert schoon te maken ? (Ook van binnen)
Speedfan geeft:
+12v: 12,71v
3,3v: 3,14v
vcc: 5,04v
5vsb: 4,99v
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Een hoge piep in electronische zut durft al eens een spoel te zijn die resoneert. Dat geeft dan inderdaad een hoge piep. Het izet er normaal uit als een klein blokjes waar koperdraad rond gesponnen is. Wat daar tegen helpt is er een paar druppels lijm laten op druppelen. Gedaan met resoneren dan
Ok dat ga ik es proberen. Dus het is onwaarschijnlijk dat de psu kapot aan het gaan is?DinX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:05:
Misschien wat meer info bij die spoel wat ik zei.
Een hoge piep in electronische zut durft al eens een spoel te zijn die resoneert. Dat geeft dan inderdaad een hoge piep. Het izet er normaal uit als een klein blokjes waar koperdraad rond gesponnen is. Wat daar tegen helpt is er een paar druppels lijm laten op druppelen. Gedaan met resoneren dan
Omdat de stekker eruit is betekent het niet dat je er geen flinke optater van kan krijgen
I knowDinX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:16:
Het is gewoon een mogelijkheid. Pas je wel even op als je die voeding open doet / hebt liggen ?
Omdat de stekker eruit is betekent het niet dat je er geen flinke optater van kan krijgen
Zou niet willen dat ik hier iemand de dood in jaag