Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung G600 sms opslaan op SD kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kon het in het algemene topic niet vinden en die is ook niet hot.

misschien is het gewoon een algemene samsung instelling of het kan gewoon niet:

Kan ik sms-jes opslaan op m`n geheugenkaart? ik kan nu 200 sms-jes opslaan, en dat is gewoon te weinig. ik wil al m`n smsjes bewaren :D

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Tsja, volgens mij is dat het grote nadeel van deze "gewone" telefoons, hebben eigenlijk altijd een limiet qua aantal smsjes. Volgens mij hebben bepaalde nokia's daar geen last van, en in ieder geval Windows Mobile telefoons kun je een oneindig aantal smsjes opslaan.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

cryonic90 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:59:
Tsja, volgens mij is dat het grote nadeel van deze "gewone" telefoons, hebben eigenlijk altijd een limiet qua aantal smsjes. Volgens mij hebben bepaalde nokia's daar geen last van, en in ieder geval Windows Mobile telefoons kun je een oneindig aantal smsjes opslaan.
Oneindig is veel gezegd. Maar tot u geheugen vol is iig, maar dat duurt zooo lang, tegen dan duurt het openen van SMSjes al een uur ofzo.

@TS: niet mogenlijk, bij bepaalde K750i/W800i kon ge de firmware hacken, kon ge er 38000 opslaan ofzo :+

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Snake schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:20:

@TS: niet mogenlijk, bij bepaalde K750i/W800i kon ge de firmware hacken, kon ge er 38000 opslaan ofzo :+
Dat zal de TSer niet leuk vinden...

Voor meer of ander vragen:

Samsung G600

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.