"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Ik heb zelf ook een PIII 866 (133mhz bus) met een standaart intel koeler erop gehad.
Deze werkt perfect ik weet niet de temp meer maar onder 50 graden stressed. En mijn pc stond 24 uur per dag aan en geen probleemen met rebooten. Ik heb nu een andere koeler omdat ik hem overgeclockt heb naar 1050 mHz en dat trekt de standaard koeler niet
Start je hele pc niet meer op of loopt windows vast.
Deze werkt perfect ik weet niet de temp meer maar onder 50 graden stressed. En mijn pc stond 24 uur per dag aan en geen probleemen met rebooten. Ik heb nu een andere koeler omdat ik hem overgeclockt heb naar 1050 mHz en dat trekt de standaard koeler niet
Start je hele pc niet meer op of loopt windows vast.
Blijft hangen bij geheugen, als ik alleen internet of d/l kan ik hem 4 dagen zonder probs aan laten staan. Ik denk echt dat de cooler niet goed draait. Ik heb een golden orb besteld dus we weten het snel genoeg
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Het is inderdaad een beetje hoog. Ik denk dat er misschien toch iets mis is met de FAN (3900 is een beetje aan de lage kant). Verder moet je kijken of er niet teveel/teweinig koelpasta op de proc zit. Dit zou ook kunnen zorgen voor problemen.