Toon posts:

Dell of Sony

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

binnenkort wil ik mijn oude dell laptop vervangen door een nieuwe. Omdat ik goede ervaringen heb met dell twijfel ik tussen de 1720/1520 inspiron. Of de Sony vaio n38z die er erg gelikt uitziet. Mijn vraag is welke van de 2 kan ik het beste aanschaffen? en welk verschil zit er tussen de 1720 en 1520? En is de sony kwaliteit even goed en snel als de dell? Mijn eisen zijn. Mooi uiterlijk, speel zo nu en dan spellen als san andreas dit moet hij moeiteloos kunnen afspelen en kijk veel films. en download veel dus veel ruimte. Dit zijn wel zo'n beetje de eisen. Budget is max 800E

Laat het me horen

Bedankt
Dennis

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 19:58 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-01 16:14

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Gebruikersdoeleinden? Te besteden budget? Specificaties?

Wij zijn de helpdesk toch niet?

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-01 13:56
ooit van google gehoord? Waar ga je hem voor gebruiken?

Hier kunnen we echt niks mee!

Verwijderd

Topicstarter
DaMarcus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:55:
Gebruikersdoeleinden? Te besteden budget? Specificaties?

Wij zijn de helpdesk toch niet?
Excuses ik heb weinig/geen verstand van laptops of computers etc. Dus vandaar dat ik dit post. Voor de mensen die zich aangesproken voelen neem de moeite dan niet om te reageren.
Eisen zijn
snel internet, veel ruimte voor downloads(films muziek etc)
Moeiteloos afspelen van spellen als san andreas
mooi uiterlijk(wit) bij voorkeur. Ik ben opzoek naar ervaringen.

budget max. 800E :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 20:05 ]

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:00:
[...]

Excuses ik heb weinig/geen verstand van laptops of computers etc. Dus vandaar dat ik dit post. Voor de mensen die zich aangesproken voelen neem de moeite dan niet om te reageren.
Eisen zijn
snel internet, veel ruimte voor downloads(films muziek etc)
Moeiteloos afspelen van spellen als san andreas
mooi uiterlijk(wit) bij voorkeur. Ik ben opzoek naar ervaringen.

budget max. 800E :)
En heb je al een Pro en con list gemaakt van elke laptop? Er moet echt iets meer zoekwerk van jouw uit komen. Zet ze eens naast elkaar en kijk wat je opvalt. Doe dan even googlen over gebruikerservaringen. Wanneer je dan nog specifieke vragen hebt kan je deze hier stellen.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ervaringen kan je via de search of google vinden. Zoals [Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostro 1500 voor je dell laptop. Verder, geef eens specs van de laptops? En downloaden (veel ruimte) is moeilijk op een laptop, en ook niet echt voor bedoelt. Beter is een externe hdd kopen.

Verwijderd

Topicstarter
BoyzNDaHood schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:40:
Ervaringen kan je via de search of google vinden. Zoals [Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostro 1500 voor je dell laptop. Verder, geef eens specs van de laptops? En downloaden (veel ruimte) is moeilijk op een laptop, en ook niet echt voor bedoelt. Beter is een externe hdd kopen.
ok dank voor de reacite is zal eens kijken.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:52

Thandor

SilverStreak

Dit is een zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-vraag en die zien we liever niet in CSL :o. Zie daarvoor het CSL Beleid. Interessant bij de zoektocht is natuurlijk [BBG] Studenten notebook zomer 2007 en de topics in de topiclisting :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.