Zeer binnenkort is het voor mij weer de bijzondere tijd. De tijd dat ik een nieuwe desktop ga aanschaffen.
Ik ga er toch wel erg veel games op spelen. Dat is een zeer belangrijke factor, als niet de belangrijkste.
Ik heb een budget van maximaal € 1.200,-.
Dit is de opstelling tot nu toe:
(Ik moet wel vermelden, dat ik behoorlijk weinig verstand heb van hardware. Ik ga mijn pc ook NIET zelf in elkaar zetten en heb ook helemaal GEEN verstand van koeling en voeding.)
Video kaart: nVidia 8800 GTS 640 MB
CPU:Intel® Core™ 2 Duo E6750 2x 2666 MHz, 4096 kB, 1333 MHz, Conroe
Voeding: Tagan TG500-U33 500 Watt
Behuizing: Antec Nine Hundred
DVD brander - NEC AD-5170A
Moederbord: Socket 775 - Asus P5N-E SLI - NVIDIA nForce 650i SLI, Socket 775, 1.333 MHz
Harddisks: 3,5 inch SATA - Samsung SpinPoint P120 200GB
Geheugen: DDR2-800 - Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-800 Kit
Ik heb dit aan mijn broer laten zien en hij heeft mij verteld dat het moederbord dat ik heb uitgekozen, passive cooling heeft en dat dat niet zo erg handig is. Ik heb met mijn beperkte kennis over hardware dit moederbord gekozen omdat het SLI ondersteunt en ik later de mogelijkheid wil om er een extra videokaartje in te kunnen zetten.
Ik zou graag wat tips en pointers ontvangen over de degelijkheid van dit systeem. Aangezien ik niet stoer wil doen en later met een lege bankrekening en een hoopje disfunctioneel schroot wil zitten.
Bij voorbaat dank.
Ik ga er toch wel erg veel games op spelen. Dat is een zeer belangrijke factor, als niet de belangrijkste.
Ik heb een budget van maximaal € 1.200,-.
Dit is de opstelling tot nu toe:
(Ik moet wel vermelden, dat ik behoorlijk weinig verstand heb van hardware. Ik ga mijn pc ook NIET zelf in elkaar zetten en heb ook helemaal GEEN verstand van koeling en voeding.)
Video kaart: nVidia 8800 GTS 640 MB
CPU:Intel® Core™ 2 Duo E6750 2x 2666 MHz, 4096 kB, 1333 MHz, Conroe
Voeding: Tagan TG500-U33 500 Watt
Behuizing: Antec Nine Hundred
DVD brander - NEC AD-5170A
Moederbord: Socket 775 - Asus P5N-E SLI - NVIDIA nForce 650i SLI, Socket 775, 1.333 MHz
Harddisks: 3,5 inch SATA - Samsung SpinPoint P120 200GB
Geheugen: DDR2-800 - Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-800 Kit
Ik heb dit aan mijn broer laten zien en hij heeft mij verteld dat het moederbord dat ik heb uitgekozen, passive cooling heeft en dat dat niet zo erg handig is. Ik heb met mijn beperkte kennis over hardware dit moederbord gekozen omdat het SLI ondersteunt en ik later de mogelijkheid wil om er een extra videokaartje in te kunnen zetten.
Ik zou graag wat tips en pointers ontvangen over de degelijkheid van dit systeem. Aangezien ik niet stoer wil doen en later met een lege bankrekening en een hoopje disfunctioneel schroot wil zitten.
Bij voorbaat dank.