Toon posts:

Philips introduceert nieuwe webcams en andere peripherals

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit nieuwsbericht heb ik als volgt gereageerd:
De SHD9100 maakt gebruik van een door Philips zelf ontwikkeld systeem om gegevens draadloos te verzenden, dat volgens de fabrikant energiezuiniger is dan wanneer de gegevens via fm-signalen worden verstuurd.
Ok, verder kunnen we de amplitude moduleren, we zouden in ssb-mode kunnen gaan, maar dat is ruisgevoeliger. Ik mag aannemen dat er een signaal gebruikt wordt om te zenden? Ik ben razend benieuwd wat voor nieuw systeem hier ontwikkeld is? Zoals ik het hier lees wordt er op een andere manier gemoduleerd.

Of wordt hier bedoelt:
dat volgens de fabrikant energiezuiniger is, wanneer de gegevens via fm-signalen worden verstuurd.

Wat is de bron? Ik ben zeer benieuwd

Toch brandt het mij te weten hoe dit zit en stel ik mijn vragen hier nog een keer.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De bron is een productmanager van Philips die stelde dat ze een eigen proprietary systeem hebben ontwikkeld. Signalen worden dus niet via fm of infrarood verzonden maar via hun eigen systeem. Details over dat systeem zijn niet bekend.

Verwijderd

Topicstarter
Hou hem ff in de gaten als je wil, want ik ben echt heel benieuwd. Ik vind 40 meter namelijk een vreemd bereik voor een nieuw systeem. Verbetert FM niet echt...... Maar wat is het?