Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Software k800i op een K750i?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een Sonyericsson K750i. Ik gebruik hem o.a. om muziek te luisteren, maar de muziek software van de k750i is niet heel erg fijn, je kan er bijvoorbeeld niet op artiest, album etc. zoeken. Ik heb ook wel eens met een k800i gewerkt en die kan dat wel. Dus mijn vraag: kan ik de software van een k800i op mijn k750i zetten (aangezien het eigenlijk de zelfde telefoons zijn), of is er een andere mediaplayer beschikbaar voor mijn telefoon?

Bedankt

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hmm, K800i software op K750i is niet handig vanwege schermresolutie verschil. Het is dan ook zeker niet dezelfde telefoon in basis.
Wat je wel kan doen is de W800i software op een K750i zetten, dat kan prima, heb je ook de mogelijkheden die je wilt en het is veel gedaan (en werkt prima).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 17:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Te lezen aan z'n post zal de TS ook wel de W800 bedoelen. :)
Ik heb het zelf ooit al eens gedaan, zoek maar eens op google naar DavinciTeam, zij hebben een tutorial beschikbaar over hoe je dit kunt doen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
o klopt ik bedoelde de w800i dom 8)7 . maar weet je hoe je dat doet?
Ik heb het al geprobeerd via Sonyericsson update ofzoiets maar dat ging niet :( .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:11:
o klopt ik bedoelde de w800i dom 8)7 . maar weet je hoe je dat doet?
Ik heb het al geprobeerd via Sonyericsson update ofzoiets maar dat ging niet :( .

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 10-10-2007 18:12 ]

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
Modbreak:Niet toegestaan hier, in verband met de auteursrechten die op de firmware zitten

[ Voor 74% gewijzigd door Ginz op 10-10-2007 18:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Niet toegestaan hier, in verband met de auteursrechten die op de firmware zitten

[ Voor 80% gewijzigd door Ginz op 10-10-2007 18:12 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zie modbreak en lees de volgende policy eens is:

[PSGG] Policy

Zulke dingen zijn hier dus niet toegestaan, in verband met de auteursrechten die op de firmware rusten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.