Toon posts:

pc start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem.
Ik heb een Asrock 4coreDual Sata 2 gekocht met een Intel duo core6600
Het moederbord ondersteunt pci-e en gewoon AGP.

Ik heb mijn oude moederbord Asus 7n8x-e deluxe eruit gehaald en de Asrock netjes in de kast gemonteerd. Daarna alle overige hardware zoals videokaart (Geforce 7950GT), geluidskaart(X-FI Platinum fatality) geheugen(VDATA 2x 512 400mhz) op het moederbord geplaatst, harde schijven en dvd speler aangesloten. Ik blij, sluit 'm aan, start 'm op, m'n ledje op het moederbord brand ook(rood),
en de led op de voorkant van mijn kast blijft branden, en er verschijnt geen beeld, ik hoor geen piepjes van het moederbord, alle fans draaien(gecheckt), hij valt niet uit er gebeurt gewoon niets.
Ik heb me rot gezocht op internet. Ik heb al ander geheugen geprobeerd, Kingston 512 400mhz, maar precies hetzelfde. Kan het te maken hebben met led connectors op je moederbord, dat ze niet goed aangesloten zijn bijv.

Sys specs:

Asrock 4coreDual-sata 2
Intel duo core 6600
Zalman Cnps-8000
Enermax-420 watt
Geforce 7950GT 512 agp
Vdata-2x 512 400mhz geheugen

kunnen jullie me alsjeblieft helpen, alvast bedankt.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb ik doorgenomen.
Ik kan niets vinden met mijn probleem

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even gechecked, en de fan van de videokaart draait niet.
Geen idee hoe dat kan, is net nieuw, maar ik heb ook nog een andere kaart geforce 6800ultra, en daar kreeg ik ook geen beeld mee.

Asrock 4dualcore heeft tevens pci express als agp op het moederbord zitten (ja hij zit echt wel in de goeie), moet je dat instellen op het moederbord ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
dit topic mag dicht

mijn pc werkt weer.
aan mijn voeding zit nog een 4 pin stekkertje wat op het moederbord aangesloten moest worden.
Hij kreeg niet genoeg stroom.

bedankt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

Thandor

SilverStreak

4pins ATX 12V stekkertje gebruiken indien vereist door moederbord
Uit Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, goed doornemen dus! ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.