draadloos verbindin

Pagina: 1
Acties:

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik heb thuis boven op zolder een pc staan die ik 24uur per dag aan heb (al mijn bestanden staan daar op)
beneden heb ik een pc staan waar ik die bestanden kan benaderen (drive mappings) en via VNC
kan benaderen.
werkt allemaal prima maar.....Als ik op die pc boven een bestand heb staan, die ik wil branden
op de pc beneden (boven zit geen brander in) dan doet hij het meestal niet omdat de verbinding(draadloos)
dan even weg valt en hij de bestanden niet meer kan zien/benaderen.dan krijg ik een fout dus bij Nero.
hoe kan ik het oplossen dat mijn verbinding niet meer weg valt of in iedergeval normaal op pc beneden kan branden.
kopieeren gaat ook niet omdat de pc beneden dan de verbinding ook weleens verliest en hij
niet verder gaat met kopieren.
Modem is van Tele2.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kabel leggen? Zorgen dat draadloos niet wegvalt, door betere hardware te kopen? Boven branden?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• KJTDominicus
Snake schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:55:
Kabel leggen? Zorgen dat draadloos niet wegvalt, door betere hardware te kopen? Boven branden?
Kabel leggen geen optie....betere hardware geen optie!! Tele2 kan niet vervangen worden.
boven branden is idd een optie. dat had ik al bedacht. maar kost me weer extra branden

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Cd's of DVD's branden over een draadloos netwerk branden lijkt me niet echt ideaal. Waarom kopieer je de bestanden niet eerst naar de computer waar de brander in zit?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-03 14:35
KJTDominicus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:00:
[...]

Kabel leggen geen optie....betere hardware geen optie!! Tele2 kan niet vervangen worden.
boven branden is idd een optie. dat had ik al bedacht. maar kost me weer extra branden
Als de rest geen optie is, is het mijn inziens alleen mogelijk door een extra brander te kopen :)
Anders zou je een betere draadloze router kunnen aanschaffen en eventuele wifikaart.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• KJTDominicus
Gunner schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:01:
Cd's of DVD's branden over een draadloos netwerk branden lijkt me niet echt ideaal. Waarom kopieer je de bestanden niet eerst naar de computer waar de brander in zit?

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:01:
Doe ik ook, rechtstreeks een cdtje branden vanaf een andere pc dmv een draadloze verbinding is niet egt aanbevolen...

Daarom eerst naar beneden kopieeren en dan branden werkt perfect!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-03 14:35
KJTDominicus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:54:
kopieeren gaat ook niet omdat de pc beneden dan de verbinding ook weleens verliest en hij
niet verder gaat met kopieren.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• KJTDominicus
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:15:
[...]

Doe ik ook, rechtstreeks een cdtje branden vanaf een andere pc dmv een draadloze verbinding is niet egt aanbevolen...

Daarom eerst naar beneden kopieeren en dan branden werkt perfect!
Bij mij dus niet omdat het zulke grote bestanden zijn, kapt hij halverwege omdat de verbinding weg valt (niet echt stabiel ik weet het)

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-03 16:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

KJTDominicus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:27:
[...]

Bij mij dus niet omdat het zulke grote bestanden zijn, kapt hij halverwege omdat de verbinding weg valt (niet echt stabiel ik weet het)
Dus als je die bestanden gewoon van pc naar pc kopieert breekt hij de stream ook af??

Dan is het toch alleen maar logisch dat het ook niet werkt als je direct wilt branden....

Dus toch maar kijken voor kabeltje of betere hardware ( eventueel een bridge/repeater op de tussenverdieping).

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

KJTDominicus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:27:
[...]

Heb je een externe harde schijf toevallig? is ook een optie om data te transporteren...
en heb je ook gelijk een backup van je systeem dat je daarop kwijt kunt, maar jah als je zon ding aanschaft is het net zo makkelijker en goeikoper om een losse cd brander te kopen...

• KJTDominicus
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

Heb je een externe harde schijf toevallig? is ook een optie om data te transporteren...
en heb je ook gelijk een backup van je systeem dat je daarop kwijt kunt, maar jah als je zon ding aanschaft is het net zo makkelijker en goeikoper om een losse cd brander te kopen...
wat stom van me!!! het wordt inderdaad allemaal op externe HD gezet!! dat ik daar niet eerder aan gedacht hebt....duh!!!
top man!! kijk op deze tip zat ik te wachten haha!

Verwijderd

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff |:( |:( |:( |:( |:(
www.watbenjedan.nl

• KJTDominicus
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:38:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff |:( |:( |:( |:( |:(
www.watbenjedan.nl
hahaha jaja sorry mensen maar had hier echt ff niet over nagedacht!! stom stom stom!!
maar bedankt!

Verwijderd

vooruit dan...maar ja succes met branden dan maar zullen we maar zeggen dan..

• KJTDominicus
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:41:
vooruit dan...maar ja succes met branden dan maar zullen we maar zeggen dan..
hahaha thanks!!! deze topic kan gesloten worden!
Pagina: 1