Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[icalendar] Outlook - website - telefoon (alles editable?)

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke,

Ik heb een leuke telefoon (HTC S710) en ik wil graag mijn Outlook (2007) calendar er op zetten. Dat lukt zonder probleem bij synchronisatie.

Maar..

Soms zit ik op school op de PC, of ik wil vanaf mijn mobiel iets in de agenda zetten, of andersom, waar het op neer komt is dat ik een webapplicatie wil hebben die zowel vanaf mijn telefoon als vanaf mijn outlook als vanaf het internet zelf (webapp dus) editable is.

outlook <-> internet app <-> telefoon <-> outlook

De (iCal) agenda moet dus op mijn site (ondersteund alles) van alle kanten editable zijn en opgevraagd kunnen worden door outlook, mijn telefoon, en een webapp interface.

Ik kom er echter niet uit met welk programma dit mogelijk is.. Google Calendar laat me er niet in editen behalve vanaf google zelf etc.

Bij voorbaat dank

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heeft dit met PRG te maken? Hier programmeren we zélf ;)
Als je op zoek bent naar kant-en-klare software dan zul je even verder moeten zoeken of een ander (sub)forum op GoT raadplegen. Ben je op zoek naar een kant-en-klaar script dan ben je in PRG ook aan het verkeerde adres.

[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 10-10-2007 15:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.