[XP] Freeze na ALT-TAB

Pagina: 1
Acties:

• Keess
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-02 13:05
Hallo,

Ik heb opeens dat als wanneer ik ALT-TAB gebruik om tussen windows te wisselen XP 'freezt', wanneer ik op ctrl-alt-del druk reageert ie weer (soms ook niet), verder draait alles wel door, ook als ik verschillende toets-snelkoppeling (win+r, win+d oid.) krijg ik gewoon Uitvoeren/Bureaublad ervoor, muis werkt ook, kan alleen nergens op klikken.

Heb van de week mn gehele hdd leeg gehaald, staat verder nog niet veel bijzonders op, enige wat ik nadat ie dit begon te doen heb geinstalleerd is een trial van F-Secure 2007/8?.. (na F-Secure verwijderd te hebben, nog steeds hetzelfde probleem).

Draaien verder ook geen onbekende app/services in de achtergrond.

In veilige modus heb ik dit probleem overigens niet.

Iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?

Bij voorbaat dank,

[ Voor 4% gewijzigd door Keess op 10-10-2007 15:13 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Deinstalleer F-Secure 2007/2008 eens voor de zekerheid? Kijk eens welke processen er allemaal draaien en schakel er eens een paar uit.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Keess
Oh, vergeten te zeggen, die heb ik daarna gelijk verwijderd.

Ook al geprobeerd verschillende services uit te schakelen, heb het probleem ook als er alleen de benodigde windows services draaien.

Update:
Heb het probleem alleen bij IE, en ook alleen als IE content heeft, dus 2 about:blanks geven geen probleem wanneer ik ALT-TAB gebruik. ALT-TAB tussen deze computer en mijn documenten geeft geen problemen.

Heb IE ook zonder invoegtoepassingen geprobeerd, geeft nog steeds het probleem.

[ Voor 101% gewijzigd door Keess op 10-10-2007 16:02 ]

• Keess
Formatteer mn schijf, lijkt steeds erger te worden.

Bedankt.