Ik heb een probleem met het Catalyst Control Center waar ik maar niet uit kom.
Zo gauw ik het op wil starten, of als het op wil starten als ik windows op start krijg ik de volgende melding:
Could not load file or assembly 'CLI.Implementation, Version=2.0.2789.36944, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e' or one of its dependencies. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Ik dacht eerst dat het aan de .NET framework lag, want daar gaf hij eerst een foutmelding over. Dus de juiste framework geinstalleerd, maar nu krijg ik deze melding.
Als ik de foutmelding bij Google intype krijg ik alleen de volgende hit waarvan ik ook niet veel wijzer wordt:
http://www.computerhilfen.de/hilfen-5-193807-0.html#
Heb de tip die in dat topic verteld wordt al geprobeerd, dat helpt helaas ook niet.
CCC opnieuw installeren en de Catalyst 7.8 drivers installeren evenmin.
Ook heb ik Windows al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd.
Specs:
Windows XP Pro SP2 -> Up-to-date
Sapphire Radeon X1950GT
Catalyst 7.9 drivers
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt!
Zo gauw ik het op wil starten, of als het op wil starten als ik windows op start krijg ik de volgende melding:
Could not load file or assembly 'CLI.Implementation, Version=2.0.2789.36944, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e' or one of its dependencies. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Ik dacht eerst dat het aan de .NET framework lag, want daar gaf hij eerst een foutmelding over. Dus de juiste framework geinstalleerd, maar nu krijg ik deze melding.
Als ik de foutmelding bij Google intype krijg ik alleen de volgende hit waarvan ik ook niet veel wijzer wordt:
http://www.computerhilfen.de/hilfen-5-193807-0.html#
Heb de tip die in dat topic verteld wordt al geprobeerd, dat helpt helaas ook niet.
CCC opnieuw installeren en de Catalyst 7.8 drivers installeren evenmin.
Ook heb ik Windows al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd.
Specs:
Windows XP Pro SP2 -> Up-to-date
Sapphire Radeon X1950GT
Catalyst 7.9 drivers
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door Cpt.Iglo op 10-10-2007 14:18 ]