Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JSF] <t:dataScroller> object doet niet wat hij moet

Pagina: 1
Acties:

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:56
Ik snap er echt niets meer van, ik heb een dataset van 27 objecten, een <t:dataTable id="data"...> object waarin de eerste 10 rows worden weergegeven, en een <t:dataScroller id="scroller" for="data" ...> object om steeds andere deelselecties van de dataset weer te geven.

Ik krijg de eerste 10 rows inderdaad te zien, de datascroller staat keurig onder mijn table, hij geeft aan dat er 3 pagina's zijn en door de '1' vet weer te geven dat ik pagina 1 zit te bekijken. Druk ik echter op '2' dan wordt de pagina herladen, maar zie ik nog steeds dezelfde eerste 10 results uit mijn dataset, en blijft de '1' vetgedrukt staan.

Ik heb in de datascroller een aantal outputField objecten opgenomen om te zien welke waarde de attributen van de dataScroller hebben, en die geven het volgende weer (altijd):
rowsCount 27
displayedRowsCountVar 10
firstRowIndex 1
lastRowIndex 10
pageIndex 1
pageCount 3

Ik heb mij op Google een slag in de rondte gezocht naar een oplossing, maar kom slechts een enkeling met hetzelfde probleem tegen, zonder oplossing.

In tomcat.log staan geen foutmeldingen of waarschuwingen, ik gebruik tomahawk 1.1.5 en myfaces 1.1.5. Ten einde raad 8)7

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.