Toon posts:

Lay-out Tut.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Weet iemand waar ik een lay-out tutorial vind voor PhotoShop (CS3).

Want ik vind nergens niet met google enzo!!

Liefst in het Nederlands!

BEdankt,
Jeffrey!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De meeste tutorials zijn toch in het Engels te vinden, maar ik snap niet dat je iets niet kan vinden :?
Zoveel verschilt CS3 nou ook weer niet met de voorgaande versies, de basisfuncties zijn hetzelfde.

http://www.google.nl/sear...+tutorial+photoshop&meta=

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo Jeffrey,

Je hoeft niet onder elke post te groeten, aangezien je dat al "automatisch" doet ;) Zie ook: Het algemeen beleid #reageren

Daarnaast mis ik wat dingen in je topicstart. Wat heb je zelf gezocht (waarop); waarom waren de resultaten niet voldoende, alszijnde, waarom kreeg je geen antwoord op je vraag?

We zijn namelijk niet je persoonlijke helpdesk, dus is het niet de bedoeling dat je hier een vraag dropped en de rest van de bezoeker al je vragen beantwoorden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wat voor lay-out? Website, folder/flyer, brochure? Er zijn namelijk ontzettend veel soorten lay-outs... Daarnaast zullen de meeste inderdaad in het Engels zijn (zoals eerder al gezegd is), zoek anders een op een tutorial CS2, de meeste functies zijn gewoon hetzelfde...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

cdezoete: Ik hoop toch een tutorial die de layout van Photoshop behandelt...

Anders zou ik de TS willen aanraden om op zoek te gaan naar een onsje creativiteit. Wordt meestal verkocht in kleine pakjes... niet iedere snackbar heeft ze... ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

en bovendien heeft een (website) layout niks met de software die je gebruikt te maken...

daar zijn in principe gewoon wat simpele regeltjes voor en die zullen meer behandeld worden in vakboeken...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Timo: nee... zelfs niet denk ik. Of je moet bij de Slegte een leuk boekje tegenkomen. Ik zou zelf nooit een vakboek aanhouden. In 2000 heb ik wel eens een boekje gekocht in Frankrijk dat 'Le Web Book' heette en 400 screenshots van hotelwebsites liet zien. Je kunt er heel veel in vergelijken, inspiratie opdoen, maar naar mijn mening is dat het dan ook wel: er bestaat geen canon voor een smashing website.

Dat ligt aan je vormgeving, je inhoud, je bezoekers, die combinatie. About.com heeft soms nog wel wat leuke tips over logisch in elkaar zittend ontwerp. Wel in het Engels.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1