12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Even helemaal terug naar fabrieks instellingen. Nieuwe firmware misschien...
Ik heb het met een Sitecom gehad. Die na een firmware upgrade het prima deed.
Al gedaan, ik had een Beta firmware (de laatste) terug gegaan naar stable (dus meteen standaard instellingen) maar alsnog kan ik niets editen.dennismaus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:24:
Even helemaal terug naar fabrieks instellingen. Nieuwe firmware misschien...
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Dus oftewel; je kunt wireless geen instellingen wijzigen, omdat je router dan herstart? dat zou kunnen kloppen
probeer eens een ping -t naar het apparaat terwijl je bezig bent 
ik ga er vanuit (omdat je zegt; ik moet naar beneden) dat je beneden een pc hebt staan die met kabel is verbonden?
ik ga er vanuit (omdat je zegt; ik moet naar beneden) dat je beneden een pc hebt staan die met kabel is verbonden?
[ Voor 24% gewijzigd door sjongenelen op 10-10-2007 13:26 ]
you had me at EHLO
Nee de router blijft prima draaien (gelukkig) maar ik kan echt gewoon niets wijzigen.TheNymf schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:26:
Dus oftewel; je kunt wireless geen instellingen wijzigen, omdat je router dan herstart? dat zou kunnen kloppenprobeer eens een ping -t naar het apparaat terwijl je bezig bent
Ping -t commando resulteert in een prima pinglijstje met 1~2ms ping.
Inderdaad, de pc beneden staat pal naast de router aangesloten via kabel.