Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je nieuwe software in je Nokia 3210 kan proppen? Ik heb wat flash bestanden (ver 5.31, 5.36 en 6.0) en in men foon staat nu 5.10 .

Hoe krijg ik een nieuwere versie derin? Ik heb een MBUS kabel...

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 09:11

AcouSE

Swedish Chef

Hmmm... verdraaid goeie vraag... Ik heb geen flauw idee, maar wil het antwoord wel graag weten :)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:07
Voor zover ik weet kan je dit niet zelf. Je moet het laten doen bij een Nokia Service Center, een lijst van lokaties van de Service Centers (of Service Points heten ze geloof ik), kun je vinden op de site van Nokia

Ik had de lijst eigenlijk even direct willen linken voor je, maar de Nokia site wilde niet openen bij mij. Je moet hem dus even zelf opzoeken, hij staat er in ieder geval vrij duidelijk

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
Kennelijk kan het wel. Je kan nl. flashbestanden op internet vinden. Plus ik heb wel gehoord dat het kan... Alleen niet HOE het kan. Ik heb ook ergens een proggie gevonden die het zou kunnen en dan word er opeens gevraagd naar een memory offset. Ik ben een beetje bang men foon te slopen.

Kijk ook ff op mobile.box.sk .

Verwijderd

het kan inderdaat wel maar dan moet je een eprom kunnen uitlezen en schrijven. Want alles staat daar in en die kan je dus niet aan via een data-kabel herschrijven :(

Verwijderd

D'r is wel een progie wat Nokia Flash heet..
Je kunt het vinden op http://mobile.box.sk

K heb aleens een keer hier gevraagt waar dat voor was, maar toen wist niemand het. Zelf krijg k het ook niet aan de praat.

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Op maandag 12 februari 2001 15:16 schreef Bart_traB het volgende:
Kennelijk kan het wel. Je kan nl. flashbestanden op internet vinden. Plus ik heb wel gehoord dat het kan... Alleen niet HOE het kan. Ik heb ook ergens een proggie gevonden die het zou kunnen en dan word er opeens gevraagd naar een memory offset. Ik ben een beetje bang men foon te slopen.

Kijk ook ff op mobile.box.sk .
Het kan, ook via een kabel, alleen het probleem is (heb ik gelezen tenminste) dat je een kabel voor je parallele poort nodig hebt (ik heb nog wel een schema) en dat als je er een andere versie inzet, je egen verbinding kan maken met het netwerk... Dus het is eigenlijk alleen meer bedoeld om een simlock eraf te slopen.

Iemand die hier meer van weet mag zich melden, ik wil mijn 7110 namelijk ook graag een nieuwe versie geven en ik heb alle bestanden die nodig zijn...

Byteripper.

Verwijderd

daar moet je niet blij mee zijn met dat flashen want dan kan je niet meer unlocken jouw versie 5.10 is lock vrij houden zo zou ik zeggen je krijgt echt niet meer opties ofzo hoor
Pagina: 1