Heb een probleem bij het aanmaken van een nieuwe selection list in Veritas Backup Exec. Normaliter zou je moeten kunnen browsen door de drives/folders op je eigen systeem en op het netwerk, echter krijg ik het volgende overzicht bij een nieuwe selection list:

Je kan wel voor de text optie kiezen waarna je de C$ en D$ kan includen of excluden, maar makkelijk is anders
Ik heb niet het idee dat het een bug of error in het programma is, maar een instellingsfout oid. Ik weet alleen niet wat. Alle geinstalleerde services (Agent Browse, Device & Media Service, Job Engine, Remote Agent for Windows Servers, Server) zijn gestart.
Wat heb ik al geprobeerd? Heb een update gedaan naar SP6, via Google gezocht, helpdesk Veritas gebeld (zonder succes, miepen over een service contract wat ik niet heb).
Het gaat om Backup Exec for Windows, v10.0 Rev 5484 SP6.

Je kan wel voor de text optie kiezen waarna je de C$ en D$ kan includen of excluden, maar makkelijk is anders
Wat heb ik al geprobeerd? Heb een update gedaan naar SP6, via Google gezocht, helpdesk Veritas gebeld (zonder succes, miepen over een service contract wat ik niet heb).
Het gaat om Backup Exec for Windows, v10.0 Rev 5484 SP6.