Novell released OES2

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 20:11
Novell heeft versie 2 van haar besturingssysteem Open Enterprise Server gereleased. Met versie 2 van OES legt Novell nog meer nadruk op de Linux variant van het besturingssysteem. De onderliggende Linux versie is bijgewerkt naar SLES10 SP1. Van een heleboel open source pakketten (zoals Apache2, MySQL en PHP) de bijgewerkte versies alleen beschikbaar in Open Enterprise Server Linux. Novell is van mening dat dit op langere termijn het beste is voor de klanten.

Klanten met upgrade en maintenance contracten hebben gratis recht op een upgrade naar OES2. Het recht op OES2 geeft ook recht op een gebundelde versie van IDM 3.5.1 voor synchronisatie van gebruikersgegevens tussen eDirectory, Active Directory en NT domeinen.

Met OES2 zijn ook een aantal updates vrijgekomen, zoals ConsoleOne 1.3.6.h, iManager 2.7, eDirectory 8.8.2 en Netware 6.5 SP7.

Ik ga het in ieder geval. De beta's beloofden al veel goeds, dus dat wordt weer een leuk najaar! :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, ik weet niet of je hier een discussie mee wilt starten, maar ik zie geen discussie materiaal. Misschien dat je het kan insturen als een nieuwsitem op de frontpage :)

Dit topic is gesloten.