Bestaat er een kabel die van men coax uit van men video naar men video in van men asus v7700 kan ?
of kan ik die misschien zelluf maken ?
alvast bedankt
Menno
alvast bedankt
Menno
Verwijderd
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Je bedoelt composite naar S-VHS? Die bestaat, want die zit standaard bij de Asus 7700 DeluxeOp maandag 12 februari 2001 13:14 schreef Snaker het volgende:
Bestaat er een kabel die van men coax uit van men video naar men video in van men asus v7700 kan ?of kan ik die misschien zelluf maken ?
alvast bedankt
Menno
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat kan ja. Veel videocamera's hebben ook een cinch kabel (composite). Maar ik heb een scartblok aan m'n video hangen die zowel een S-VHS als een Composite in/uitgang heeft.Op maandag 12 februari 2001 13:52 schreef Snaker het volgende:
oh ik zie het al ! compsite is wel wat anders ! maar ik heb toch alleen een coax vanaf men video ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Heb je wel de capture driver goed geinstalleerd?Op maandag 12 februari 2001 17:25 schreef Snaker het volgende:
Nou ik heb die scart ding gekocht !
17,50 inderdaad en werkt super !
maar ik kan geen snapshots enzo nemen ! klopt dat ??
Verwijderd