Toon posts:

Gekke vraag misschien maar ja !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een kabel die van men coax uit van men video naar men video in van men asus v7700 kan ?:) of kan ik die misschien zelluf maken ?

alvast bedankt

Menno

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

:? en nu in het nederlands svp ;)

Verwijderd

Haha, vertaling:

"Bestaat er een kabel die ik kan gebruiken om een verbinding te maken van de coax-uitgang van mijn videorecorder naar de video-ingang van mijn Asus v7700-videokaart? Of zou ik zo'n kabel mischien zelf kunnen maken?

Alvast bedankt"

En dit is niet bedoeld als flame, echt niet :).

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

hij wil z'n coax uit video verbinden met z'n tv in videokaart die (neem ik aan) s-video is.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 12 februari 2001 13:14 schreef Snaker het volgende:
Bestaat er een kabel die van men coax uit van men video naar men video in van men asus v7700 kan ?:) of kan ik die misschien zelluf maken ?

alvast bedankt

Menno
Je bedoelt composite naar S-VHS? Die bestaat, want die zit standaard bij de Asus 7700 Deluxe :) Is inderdaad om composite pluggen op de S-VHS ingang van de kaart aan te kunnen sluiten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
aha ! ik ga even kijken ! dank je !

Verwijderd

Topicstarter
mmm die composite of coax toch ? die past eigenlijk niet zo erg op die geel zwarte kabel die erbij zit !

help !!

Verwijderd

Topicstarter
oh ik zie het al ! compsite is wel wat anders ! maar ik heb toch alleen een coax vanaf men video ?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 12 februari 2001 13:52 schreef Snaker het volgende:
oh ik zie het al ! compsite is wel wat anders ! maar ik heb toch alleen een coax vanaf men video ?
Dat kan ja. Veel videocamera's hebben ook een cinch kabel (composite). Maar ik heb een scartblok aan m'n video hangen die zowel een S-VHS als een Composite in/uitgang heeft.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
oh ja die scart heb ik wel! ok even zoeken !

Verwijderd

Je hebt van die mini-scart-verlengkabels, waar een set losse kabeltje aan vast zit met cinch plugjes:
Audio L/R, in en uit, en
Video in en uit.

Verwijderd

Topicstarter
nee doet het niet ! zal wel aan die scart liggen want die is normaal van men digitale camera en heeft maar twee puntjes in die scart !

damn ! weet iemand of ik zo`n scart gewoon bij de pcwinkel kan halen ?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij V&D vragen ze 49,95(!!) voor zo'n schakelbaar scartblokje met audio/video cinch-plugs en een SVHS-plug en een input/output schakelaar. Op een beurs had ik precies hetzelfde ding voor 14,95, en bij een electro-boer in A'dam waren ze ook 17,95.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt ! dan ga ik ens even kijken !
maar niet bij de v en d

haha

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb die scart ding gekocht !
17,50 inderdaad en werkt super ! :)

maar ik kan geen snapshots enzo nemen ! klopt dat ??

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 12 februari 2001 17:25 schreef Snaker het volgende:
Nou ik heb die scart ding gekocht !
17,50 inderdaad en werkt super ! :)

maar ik kan geen snapshots enzo nemen ! klopt dat ??
Heb je wel de capture driver goed geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
uhhh ja volgens mij wel !

Verwijderd

M'N

Verwijderd

Als je dingen wilt cappen, moet je helaas je detonators gedag zeggen, en een setje ASUS drivers installeren. Ik geloof zelfs dat de nieuwste ASUSsen ook de capture-drivr niet meer meegeven. De driver van de cd werkt iig wel goed...
Pagina: 1