Toon posts:

BSOD Wanneer ik XP probeer te instaleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik weet dat er al heel veel topics zijn met BSOD vragen en antwoorden en google staat er ook vol mee, maar ik heb mijn probleem nog niet kunnen vinden.

Het probleem bij mij is: ik zat dood normaal op MSN en opeens sloeg me PC vast.

Nou bleek me HDD stuk te zijn en heb een nieuwe gekocht.

Nu heb ik echter een nieuw probleem met windows instaleren. Hij vraagt dus om me XP CD en dat doet het ook nog allemaal goed, dan gaat hij me hardware detecteren, dan moet ik vervolgens enter drukken om windows xp profesional sp2 te intaleren, dan volgen de gebruikers voorwaarden, gaat allemaal goed, maar dan krijg ik te zien of ik windows wil repairen, of wil instaleren, nou druk ik op instaleren en krijg ik vervolgens een BSOD

[url]vhttp://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2006/11/bsod.gif[/url]

Alleen bij: The problem seems to be caused by the following file ....

is bij mij:
The problem seems to be caused by the following file: Setupdd.sys

Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en hoopte dat jullie mij konden helpen

1024MB
2.67 ghz dual core
250gb hdd

Hopelijk is dit genoeg informatie

Mvg, Remon

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10-2025
Draai je windows nog van de stukke HD af?

Of probeer je windows op de "verse" HD te zetten?

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Verwijderd

Topicstarter
Op de verse HD uiteraard

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu net memtest te draaien, maar dat lukt niet.

Als me pc vraagt insert cd to boot en ik doe memtest erin, krijg ik te zien hoe ik windows wil opstarten (veilige modus, normaal, netwerkmogelijkheden, en dos, geen van alle doet het uiteraard want ik heb helemaal geen windows erop staan, ook zoiets vreemds) Ik heb echt geen enkel idee wat het kan zijn, heb van alles in de bios geprobeerd en gewijzigd, ik heb me reepjes geheugen omgedraaid en eruitgehaald, maar niks helpt...