Hallo allemaal,
Ik weet dat er al heel veel topics zijn met BSOD vragen en antwoorden en google staat er ook vol mee, maar ik heb mijn probleem nog niet kunnen vinden.
Het probleem bij mij is: ik zat dood normaal op MSN en opeens sloeg me PC vast.
Nou bleek me HDD stuk te zijn en heb een nieuwe gekocht.
Nu heb ik echter een nieuw probleem met windows instaleren. Hij vraagt dus om me XP CD en dat doet het ook nog allemaal goed, dan gaat hij me hardware detecteren, dan moet ik vervolgens enter drukken om windows xp profesional sp2 te intaleren, dan volgen de gebruikers voorwaarden, gaat allemaal goed, maar dan krijg ik te zien of ik windows wil repairen, of wil instaleren, nou druk ik op instaleren en krijg ik vervolgens een BSOD
[url]vhttp://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2006/11/bsod.gif[/url]
Alleen bij: The problem seems to be caused by the following file ....
is bij mij:
The problem seems to be caused by the following file: Setupdd.sys
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en hoopte dat jullie mij konden helpen
1024MB
2.67 ghz dual core
250gb hdd
Hopelijk is dit genoeg informatie
Mvg, Remon
Ik weet dat er al heel veel topics zijn met BSOD vragen en antwoorden en google staat er ook vol mee, maar ik heb mijn probleem nog niet kunnen vinden.
Het probleem bij mij is: ik zat dood normaal op MSN en opeens sloeg me PC vast.
Nou bleek me HDD stuk te zijn en heb een nieuwe gekocht.
Nu heb ik echter een nieuw probleem met windows instaleren. Hij vraagt dus om me XP CD en dat doet het ook nog allemaal goed, dan gaat hij me hardware detecteren, dan moet ik vervolgens enter drukken om windows xp profesional sp2 te intaleren, dan volgen de gebruikers voorwaarden, gaat allemaal goed, maar dan krijg ik te zien of ik windows wil repairen, of wil instaleren, nou druk ik op instaleren en krijg ik vervolgens een BSOD
[url]vhttp://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2006/11/bsod.gif[/url]
Alleen bij: The problem seems to be caused by the following file ....
is bij mij:
The problem seems to be caused by the following file: Setupdd.sys
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en hoopte dat jullie mij konden helpen
1024MB
2.67 ghz dual core
250gb hdd
Hopelijk is dit genoeg informatie
Mvg, Remon